Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Tuesday, September 14, 2010

Hari Raya Ketiga 2010(Pedas,N9)

Rayer ke 3..
Lepas berkumpul rumah ayahbudin kt kajang..
g umah paklong..kt kajang juge..
pastu terus gerak n9..
berpisah dgn mak ety n family kt umah paklong sb mak ety x dpt join..
so kami g dua keter jer le..
hmm kurang meriah..
tp rayer mesti d teruskan juge..
okeh destinasi pertama d n9 kat pedas.. rumah tokngah..
rumah adek kpd arwah aki..


ni tokngah sayer..


ni plak wife kpd tokngah..wan ngah


my mum with tok ngah


maksue with tokngah


me with tokngah


wan ngah with mak



okehh pas gi umh tok ngah ..
g umah ayahman pulak..
berdekatan dgn umah tokngah jerk..
ayahman nie adek kpd mak iena..
alamak x sempat snap pic plak kt sane sb bertembung dgn family makteh..
kakak kpd mak iena..
borak2 luper lak nk snap pic..
bile nk balik bru snap candit
layanz jerk la


mak tgh carik kasut abg long aiman..cucu saudara mak ler

jom balik


abg long aiman tgh pakai kasut..
ade story anak saudara iena nie
lama tak jumpa..
terkejut jugak la biler dapat kabar berita yg kurang baik ttg abg long aiman nie
sgt terharu tgk dia..
abg long aiman dah tak dapat melihat(buta)
harap2 masih boleh sembuh lagi..
mama dia kata urat mata dia tak bercantum dgn kornea sb tu x dpt tgk..
kesian sgt..dia dh biasa melihat keindahan alam..
tiba2 duania dia gelap gelita..
hati nie sunggu tersentuh tgk abg long aiman..
mama dia ckp skrg nie dia beransur pulih..dia boleh nampak cahaya sahaja..
masa tgk abg long aiman dia tgh main dgn cucu ayahman..dukung..bergurau2..x nmpk la mcm dia nie tak nmpk..
masa nk balik ni pun dia berusaha cari kasut dia sendiri
terharu nyer iena tgk dia
pastu papa dia ckp kat mak..mak mek dia tak nampak lansung tu..
mak pun tlg cari kasut abglong aiman n bg kt dia..
ya allah tak sampai ati tgk abg long aiman cmtu
sedih sgt..
makngah akan sentiasa berdoa agar abg long aiman cepat sembuh ye syg..
kami semua akan sentiasa mendoakan abg long aiman tau..
abg long aiman jgn mudah putus asa tau


ouhh gembiranya mak buyung kiter nie


okeh pas g umh ayah man
kami g ziarah kubur arwah aki dan saudara mara yg lain
arwah aki adalah ayah kpd mak iena



Bersambung...

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment