sayer mengangis mendengar lagu yg didedikasikan utk saya

Nangis!!
why u cry iena..
kalau korang d tempat iena pn korang akan nangis punyer
ehh klu anda perempuan la..
lelaki x kn ler nangis kot..
iena ni kepala batu juger..
entah la knp rase semakin hari semakin marah dgn si dia..
iena sgt marah dgn dia sb dia terlalu mementingkan member daripada iena dan keluarga sendiri..
nk story pun tak elok kn..
itu jer lh yg blh d beri tau..
iena pn yakin aweks2 d luar sane pun tentu tak suke org yg dia sayang lebih mementingkan member..
kadang2 xder privacy..
pergi mane2 bawak member..
member always number one..


TO ISMAIL BIN YUSUF


yunk mintak maaf kerana kata2 yg yg sangat menyakitkan hati
yunk tau mulut yunk mmg lezer..
tp ketahuilah yunk tak bermaksud nk saketkn ati abg..
cume yunk nk abg tau yunk teramat tak suka abg membelakangkan yunk dan keluarga dan mementing kan member2 abg..





for your information everyday im waiting for your call n sms..
but...
owhhh knp lah iena nie keras kepala..hati batu..

okeh stop2 celoteh..
jarangkn iena citer pasal si dia..
ahahaha tetibe lak nk citer..
lagu ni membuat kn iena sedih n menangis..
rindu dia tp sy ego..
hurmm ya allah ko lembutkan lah hati aku..
:)


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog