Setokok tiga suku...


haa ape lah maksud tajuk entry iena tu..
arini tuan umah anta org tuk repair bilik air tu ha..
air nye cm meresap kat tiles then mengalir kt bilik..
yg org dtg repair ni mule2 dtg berdua..
dgn bos nyer
pastu bos nyer tinggalkan dia sorang2 wat keje
bos nyer cine..pekerja nye endonesia..


Yg pekerja nyer nie ha tak cek dlu air dh tutup dlu sebelum gerudi gerudi dinding tuh
sekali bocor da terkene paip dlm tu..
abes banjir bilik akak tu..
g ler tutup air tp x boleh sb paip nye rosak..
sudah xblh tutup..
dia pun pergi bukak..
ahahahaha banjir lagi..
seb bek dlm bilik air
memandangkan bos dia xder dan dia xde transport nak keluar
terpaksa lah iena ronda2 pandan indah nk cari kepala paip..

SETOKOK TIGA SUKE tu lah yg dia suh carik..
ahahah bahasa ape pun iena x tau
tp cine kedai hardware tu paham..
pas dpt beli..
org tu tukar lah..
dia meneruskan proses membetulkan bilik air tu
ahahhaa..
tah mcm mane org dlu buat umah air boleh meresap kt tiles tuh..
lama jugak la dia repair..
iena nak balik kg pun terpakse tgu dia abes siap keje..
xkn nk tinggalkn housemate berdua dgn dia
ouhhh sgt bahaya..

pas dh siap dia balik ler dlm kol 5 ptg
iena pn nak mandi..
kat bili air atas mmg xley mandi ler sb baru letak simen
tak kering lagi kn..
terpaksa mandi bilik air bwah
ahahah sekali paip yg dia baru tuka tu tak elok..
adehhh..
dia guna paip yg takde kualiti..
lalalla hampehhh
memang berbeza kualiti nya dgn yg iena beli tadi..
hurmm ape ler dorang nie..
kan kene dtg repair lg..
malas nk tgu smp dorang dtg
iena pun mengangkut air dari sinki dapur ke bilik air..
ahahaha angkut lah air letak dlm baldi2..
kasi penuh2 dan cukup utk mandi..
lalallala
terasa cam zaman dulu2 amek air kat perigi pulak..
huhuhu..
okehhh pas mandi iena nak balik
adek iena kol pulak dia nk ikut balik
tapiiii
pkl 11 mlm bru leh balik..
sbbb dia ade kelas..
so now iena tgh lepak kat hostel dia ler
kat UKM Bangi..
ahahha nk jadik student kejap yer..
ouhhh terasa rindu dkt kawan2 kolej pulak..


2 comments:

  1. huhuhuhu... nasib baek ada altelnatif laen....

    ReplyDelete
  2. hehe tau xper..seb bek ade alternatif lain..
    klu tak balik kampung bau achemm

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve