Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Saturday, May 19, 2012

Cabutan Bertuah Segmen Tambahan 1st Giveaway By Iena Eliena


Jom Kite tengok siapa yang kena 
(^_~)








Kepada Yang Bertuah
Sila Email cik iena yer

iena@ienaeliena.com

Jika anda yang bertuah tidak menghubungi cik iena dalam masa tiga hari 
cik iena akan buat cabutan lain
(^_~)


http://www.ienaeliena.com/2012/05/senarai-peserta-segmen-tambahan.html

Sorry Video record sendiri je
so x berapa kualiti la
hihihi
tak masuk frame rupenye body cik iena n bekas cabut undi tu
xperla janji nampak nombor2 cabutan tu kan






♥♥ Info Menarik ♥♥











Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)

13 comments:

  1. tahnian yg menang..sob sob..kita tak menang lak..hukhuk

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki eyda menang tudung pon jadi lah :) eyda dh htr emel kat cik eina

    ReplyDelete
  3. Dupdapdupdap tgok video tuh. Yeahhh ada nama lahh.

    ReplyDelete
  4. sedihnya tak menang langsung.)':
    xpelah bukan rezeki.tahniah pemenang hehe :D

    ReplyDelete
  5. ala.. xdpt nk tgk video.. online guna broadband.. line plan.. sobsob

    ReplyDelete
  6. tahniah pada semua pemenang..langsung tak lekat 1 pun..huhu..sedey..

    ReplyDelete
  7. tahniah pada yang bertuah :)
    kalau tak nak boley bagi syiera eyh? hehe :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..Allah gerakkan hati Sis nak berblogwalking kt Blog Cik Iena..Yesss dapat..IE19

    Nasib baik la xmelepas..thnks Cik Iena

    ReplyDelete
  9. Siti Rohaida : sila email ke iena@ienaeliena.com (^_~)

    ReplyDelete
  10. Siti Rohaida : sila email ke iena@ienaeliena.com (^_~)

    ReplyDelete

Facebook Comment