Jus Tembikai Menegangkan Kulit


Memiliki wajah tegang merupakan dambaan setiap wanita terutamanya yang usianya kian meningkat. 


Pelbagai produk di pasaran menawarkan bantuan agar impian ini dapat dicapai. 


Dalam masa yang sama, ada kaedah atau petua yang lebih mudah untuk mengekalkannya. 


Caranya ialah dengan hanya menyediakan buah tembikai yang kemudiannya dikisar menjadi jus. 


Setelah itu, toskan dan sapukan pada wajah. Biarkan buat seketika iaitu antara 10 sehingga 15 minit sehingga ia kering dengan sendirinya. 


Petua ini digalakkan diamalkan sebanyak tiga kali dalam seminggu.


Cik iena : tak pernah cube lagi..blh la cube lepas nie
(^_~)
air yg d tos tu pn blh minum kan..
nyummyyy 






♥♥ Info Menarik ♥♥










Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)


5 comments:

  1. hehe.. Tengah-tengah panas macam ni.. Lagi best masuk dalam mulut daripada letak kat muka...^_^.. Terliur tengok jus itu

    ReplyDelete
  2. da lama xmakan tembikai.. nmpk sedap da la cuaca panas skunk..

    xpnh try sapu kt muka slalu msuk mulut ja :D

    ReplyDelete
  3. hihi klu kt kdai mkn jgn ler sapu kt muke..haha
    ni klu wt kt umah
    hampas tembikai yg kite tos tu je letak kt muke..air tu blh minum:)

    ReplyDelete
  4. kalau tak tos boleh minum gitu je gak...hehe....baik untuk usus....

    ReplyDelete
  5. baru je makan buah tembikai semalam..hehe

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve