Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Sunday, June 3, 2012

Tak Upaya Menangis Lagi



"Kau anggap diriku tiada lagi
Kau campak rindumu ke lautan api
Kau biarkan aku seorang diri
Hingga tak upaya ku menangis lagi
Mengapakah sayang kejamnya
Sampainya hati kekasih"




Siti Nordiana

Tak Upaya Menangis Lagi 

Kau kata aku mawar berkembangan
Kau ucap sayang kepadaku
Itu yang sering kau luah pada ku
Tika kita masih bersama

Kau pasti aku suri penyerimu
Kau bisik kasih kepadaku
Itu yangg sering kau idam dariku
Tika rindu masih bersatu

Kasih lupakah sayang mengapa
Kau biarkan ku sendirian

( korus )
Kau anggap diriku tiada lagi
Kau campak rindumu ke lautan api
Kau biarkan aku seorang diri
Hingga tak upaya ku menangis lagi
Mengapakah sayang kejamnya
Sampainya hati kekasih

Cuba kau rasakannya
Apa yang ku terasa
Kasih yang kita bina
Tiada seri di jambangan

Aku rindu masa yang berlalu
Aku rindu kasih kita dulu
Tapi kini aku pun dah tahu
Kuntum rindu terkulai layu

Aku rindu masa yang berlalu
Aku rindu kasih kita dulu
Tapi kini aku pun dah tahu
Kuntum rindu terkulai layu

( ulang korus )

Oh kasih pergilah
Biar aku bersendirian


*************************************

Current Mood : sedih giler
T__T
tak dapat nk digambarkan dengan kata2
semoga Allah tabahkan hati cik iena dalam menghadapi dugaan ini.

"You !!  i sayang u sangat2 knp u buat i mcm nie..why me?????"

So lepas nie tlg la jgn tny soalan bile nak kawen :(
Semuanya da Musnah !!!

Tp cik iena masih berharap kami bersatu kembali

 "He's The Last Man In My Life"


Menangis La Sepuas2 nya cik iena
thanks to my bff yg selalu ade dikala cik iena memerlukan korang
really appreciate it








Insan Ku Sayang Kini Menghilang 


Mengapakah sayang
Engkau sanggup hancurkan
Cinta kita yang dibina bersama

Tergamaknya kau tinggalkan
Kau biarkan hidupku sepi
Mengapa sayang mengapa katakan


Dahulu hanya diriku
Kau berikan pengharapan
Ku serah cinta yang sepi
Tak pernah ku ragui

Kini ku rayu memujuk hatimu
Tidakku terdaya
Lantaran berulang kali kau kata
Kebencian hatimu
Mengapa sayang beginikah akhirnya

Chorus
Apakah ini suratan takdir
Suka duka kita
Dalam nafas cinta berdua
Insanku sayang kini menghilang
Musnahlah sudah harapan cinta selamanya

Tidakkah kau ingat dulu kenangan bersama
Indah cinta yang kau beri
Bersaksi rembulan

Ku sangka kau setia
Rupanya engkau berpura-pura
Setelah kasih ku serah
Diriku kau tinggalkan

Kini ku rayu memujuk hatimu
Tidakku terdaya
Lantaran berulang kali kau kata
Kebencian hatimu
Mengapa sayang beginikah akhirnya

Ulang Chorus

Tidakkah kau ingat dulu kenangan bersama
Indah cinta yang kau beri
Bersaksi rembulan

Mengapakah sayang
Engkau sanggup hancurkan
Cinta kita yang dibina bersama




♥♥ Info Menarik ♥♥














Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)

3 comments:

  1. tabahkan hatimu... mungkin dia bukan yang trbaik untukmu

    ReplyDelete
  2. lagu siti nordiana. lama tak dgr. bermakna liriknya tu.

    ReplyDelete

Facebook Comment