I Miss You !!



I just miss you , miss you so much . I miss the way you make me smile , talk and laugh .
I Miss You Sayang 
(^_~)







Rindu Awak  sangat sangat 

Haish gerampulak tengak gambar sayang kite nie
duduk KL cik iena tak boleh bela kucing.
Tak pe minggu nikakngah balik yer che tom
rindu dia
rindu nak hug dia
(^_~)

Eyhh takkan rindu che tom  je..
Mestilah rindu kat family
lagi adek bongsu yang manje yang suke tarik perhatian kite kalau kita tak bagi perhatian kat dia
ada je yang dia buat bagi kita main dengan dia
(^_~)

Yeay minggu ni balik kampung
Cuti Raya AidilAdha.
Batang Kali
Tungguuuuuuuuuuu
Cik iena balik

TAPI kan cik iena pun rindu jugak dekat someone
dari hari kesehari nak jumpa asyik tak jadi jadi jumpa je
T_______T
macam-macam dugaan

Awak Awak
Kite Rindu Awak
T___T

"I miss you
but I’m trying not to
care. I love you, but
I’m trying not to
show. I want you, but
what can I do when
you are not even mine "









Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve