Grab The Promo
Grab The Promo

TUKAR SIMCARD DIGI CENTRE BERJAYA TIME SQUARE


 

Alhamdulillah cik iena dah tukar DIGI simcard yang rosak tempoh hari .Pada hari cik iena buat food review di Aeon Big Subang jaya . Pada hari tersebut cik iena sudah pun pergi ke digi centre KLCC tetapi memandangkan nombor cik iena didaftarkan atas nama adik maka cik iena tak boleh tukar simcard tu. Perlu ada penama untuk tukar simcard baru . 

Tiada bayaran dikenekan untuk tukar simcard yang rosak . Alhamdulillah dah dapat balik nyawa saya .Tempoh hari nak dijadikan cerita hanphone celcom cik iena tertinggal di rumah dan pada hari tersebut pulak ada sesi food review, maka nya cik iena trepaksa beli simcard baru supaya senang kawan cik iena, kak lieya untuk menghubungi cik iena . Cik iena minta kak lieya teman kan cik iena untuk sesi food review di Aeon Big Subang Jaya .

Sebelum bertindak untuk tukar simcard baru tu pelbagai cara telah dibuat seperti yang cik iena baca dalam forum-forum . Ada yang suruh off dan onn balik . kemudian suruh keluarkan simcard , bersihkan . Asingkan bateri dan simcard, iarkan sejam dua. Kesemuanya tetap sama. Cik iena tukar kan simcard cik iena pada handphone member , tak boleh baca dan simcard member pada handphone cik iena boleh baca. Makanya terserlah lah sebabnya adalah simcard yang rosak .


 
Selepas hati girang gembira dapat balik nombor cik iena . Shopping lah ape lagi. (^_~)
Beli baju untuk diri sendiri satu dan beli baju kemeja untuk dua adek lelaki bujang . Rasa macam jarang beli baju untuk hero-hero mak abah tu . Belikan untuk mereka berdua pulak. Hadih tahun baru cina kot. haha nak bagi tahu , birthday kakak nye nak dekat. Stand by hadiah okay lalallalaa







Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve