Happy Birthday In Advanced Cik iena eliena

 
 

Happy Birthday In Advanced Cik iena eliena or at my company also known as Tan Sri Siti Nurhaliza .Thanks semua !!. Sebenarnya Birthday cik iena 1 April 2015 . hari dimana GST di laksanakan. Mungkin adalah lebih baik di sambut awal kurang kos 6% kan. Ehh macam ni kisah nya ada rakan pejabat birthday nya hari ni. Maka nya di sekalikan sambutan hari lahir kami.
Tak Kisah  lah janji kawan-kawan ingat birthday kite dah cukup happy.


Sambutan hari lahir diadakan di Restoran Secret Garden Jalan Yap Kwan Seng.
Insya Allah sebelah keluarga cik iena akan sambut pada 4 April 2015 , sekalikan dengan birthday mak 29 March 2015, adik bongsu 21 March 2015. Jimat sambuta sama2 hahah yerlah pitam cik iena kalau buat asing2.. mana nak cekau duit. Cik iena memang akan sekali kan je sambut birthday (^_~)
Insya Allah buat dekat tempat kegemaran adik bongsu Tok Janggut Putih KFC

Okies jemput tengok gambar yang diambil


BIRTHDAY GIRL































iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve