Grab The Promo

Menanti Kekasih - Alda Risma

Alda Risma


Malam sunyi ku sendiri ,
Duduk sepi diatas pohon ,
Ku biarkan rambut ku terurai ,
Tanpa kaki kelelawar ,
Anjing & bulan purnama ,
Ku menanti kekasihku ,
Yang belum mati ,
Kapan mati kekasihku ,
Ku menanti kau disini ,
Ayo mati bunuh diri ,
Agar kita jumpa lagi ,
Seperti dulu (ketawa) ,
Mana mungkinku kembali ,
Hidup lagi seperti dulu ,
Kecuali engkau mati ,
Mohon mengerti ,  
 

LIRIK LAGU MENANTI KEKASIH - ALDA

 
Alkisahnya hari ini kawan pejabat cik iena skype mp3 lagu ni dan minta hayati lagu. Kushhhh semangat , terkejut dengan liriknya. Biar betul . Liriknya nak ajak kekasih mati dan yang menyanyikan tu seolah dah mati. Hantu aishh kes parah ni. Cik iena google la jumpa video dan sedikit kisah-kisah penyanyi  ni.

Ini merupakan lagu terakhir penyanyi Alda dari Indonesia yg famous dgn lagu "Aku tak biasa".Lirik lagu yg menakutkan dan gelak seram di dalam agu nie pasti membuatkan bulu roma anda meremang, ditambah dengan bunyi anjing yang menakutkan..Pelbagai spekulasi dibuat mengenai lagu ini contohnya selepas 3 hari lagu ini dibuat,polis menemui mayat Alda mati dalam sebuah hotel.Tetapi yang pasti punca kematiannya kerana overdose dan ada kaitan dengan teman lelakinya.

Namun,selepas forensik check mayatnya,didapati Alda telah mati 7 hari yg lepas.Maka,siapa yang record lagu tue?Khabarnya,lagu tersebut secara tiba-tba sahaja sudah siap direkod dan pengurus Alda sendiri tidak tahu dari mana datangnya lagu ini.

Ada pula yg mengatakan kononnya ketika lagu ini dirakam,Alda dalam keadaan yang sedih dan kecewa krn kecurangan teman lelakinya.Oleh kerana itu,walaupun lirik lagu sebenarnya lain,tetapi Alda telah menyanyikan lirik lagu ini.Kesahihan sebena cerita ini tidak diketahui.

Sumber : www.takmungkinbenar.com

Nak tau serba sedikit mengenai arwah, baca di http://id.wikipedia.org/wiki/Alda_Risma 
 
 

VIDEO  MENANTI KEKASIH - ALDA

 
 
 
 
Nota Blog : tak pasal-pasal dating dengan dr google hari ni nak tau pasal lagu ni. Al Fatihah Buat Arwah  Alda Risma. Nasib lah bagi time petang-petang ni. Kalau time malam cik iena dengar, mau tak tidur cik iena ni. Malam tadi dah la tak boleh tidur sebab adik dan cik iena terbuka cerita perjalanan balik ke kampung sabtu yang lepas sebenarnya kami berdua perasan kene kacau dengan sesuatu tapi dua-dua decide untuk diam . Semalam baru buka cerita. Haa menakutkan sungguh lah jalan sungai tua ulu yam tu.


iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve