Grab The Promo

Sebenarnya Syukri Mohammad Nor adalah Broframestone


Sebenarnya Syukri Mohammad Nor adalah Broframestone

Sebenarnya Syukri Mohammad Nor adalah Broframestone merupakan drama yang bakal mengegar dunia blogger .  Akan bersiaran secara lansung dialam maya pada setiap hari jam  7.07 pm. Diadaptasi dari Novel sebenarnya saya isteri dia . Ehh Selamat Petang, cik programmer stress kerja harini jerawat pun timbul dah ni :(  nak gurau-gurau dipetang hari .
Pada yang mengenali +Bro Framestone  di facebook pasti tercari-cari dimanakah bro berada . 
Untuk pengetahuan semua akaun beliau telah di minta untuk di verifikasi pengenalan diri beliau oleh pihak facebook . 

Mungkin Ini adalah langkah facebook untuk mengurangkan akaun palsu yang semakin berleluasa. Kepada anda-anda di luar sana yang menggunakan nama samaran yang terlalu pelik tu di harap bersiap sedia lah untuk bertukar ke nama pengenalan diri. Facebook akan meminta kita untuk membuat verifikasi secara berperingkat.
Okay bila tulis pasal bro yang ni baru iena ingat iena tak update lagi cerita top blogger sambut birthday di Hotel Traders KL.

Happy Birthday Broframestone 26 Mei 198????


Okay jemput layan video nie . Cik iena bersama rakan blogger celebrate birthday broframetone semasa sesi food review di hotel tersebut . Terima kasih buat kakitangan hotel diatas kerjasama untuk mencari lilin kecil yang comel beserta lighter . Kejadian ni sehari sebelum birthday bro :)

Happy Birthday Broframestone
bersama rakan blogger




Happy Birthday Broframestone
comel tak cake yang cik iena & deqnor hias haha
Keesokan hari nya cik iena tak dapat hadir majlis birthday bro sebab cik bf itu sangat pemalu nak join kawan-kawan saya kebetulan tarikh lahir bro tu cik iena ada janji nak keluar dengan dia . Sudah lah susah nak dating kan. So memang dia lah keutamaan nye. Maaf ye bro . Takpe iena dh celebrate kn bday bro  :)
Selamat Hari tua bro ahahahhahaaaaaaaa






iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve