Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Sunday, September 27, 2015

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie


Wah bukan main budak sekarang kecik-kecik pun dah pandai bergambar tau. Adik bongsu cik iena nie mengalahkan cik iena kalau bergambar. Dia yang akan request nak ambil gambar dekat sini, dekat sana. Dekat mana-mana yang dia suka. Sekarang pulak dia dah pandai selfie sendiri. Tambahan lagi hanphone cik iena auto selfie. Tak perlu klik-klik atau timer, asalkan kita senyum dia memang akan ambil gambar sendiri. Lagi suka lah si kecik nie. Dapat kat tangan dia , dia bawak lari selfie (^_~)


Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie
dah pandai request ambil gambar dia

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie
haa tu dia dah dapat monopod kakngah dia bawak lari

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie
arif nak selfie dengan abah, tapi tak pandai lagi hehe sian abah x nampak

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie
anak manja mak nak selfie dengan mak pulak

Si Bongsu dah pandai bergambar dan selfie
wokay arif selfie dengan kakngah pulak :)







iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com


No comments:

Post a Comment

Mini Lazada