Grab The Promo
Grab The Promo

Birthday Sale At Lazada


Birthday Sale At Lazada
 
Adakah anda bersedia untuk sambutan ulang tahun ke 4 Lazada? Lazada akan mengadakan jualan murah sempena Ulang Tahun Lazada yang ke 4.Dapatkan Lazada Birthday Sale Offer sehingga 90 % potongan untuk pelbagai kategori produk.

Jadual Ulang Tahun Lazada

15-18th March, 2016. You will have Crazy flash deals

7-14 March Lazada celebrates Early Deals.  

19-31st March - The After Sales party. Enjoy app-exclusive deals during this period.

Tawaran Ulang Tahun Lazada


1. Sensational Deal

Anda  boleh menikmati Sensational Deal yang sedang berjalan di Lazada. Tawaran  sehingga 90% ditambah penghantaran percuma di dalam semenanjung Malaysia Terdapat pelbagai produk dari kategori Elektronik, rumah, fesyen dan kesihatan dan
kecantikan yang akan di tawarkan
Sensational Deal
Sensational Deal
 

2. What's New
Anda akan mendapat diskaun sehingga 88 dari produk-produk yang baru tiba di Lazada. Anda boleh memilih daripada jenama tempatan dan antarabangsa.
Whats New



3. Buy more Save more
Penghantaran percuma daripada  seller terpilih. Anda akan lebih jimat dengan perbelanjaan minimum anda dengan Beberapa jenama yang menawarkan penghantaran percuma. seperti Mum and Me, Guardian, Elianto, Laterics, Blue Cloud, Petsmore, Himalaya dan Lakme.
Buy more Save more


4. International Deals
Membeli-belah untuk tawaran pada jenama Antarabangsa.Terdapat hampir semua kategori bagi produk Antarabangsa untuk anda pilih seperti mobile dan tablet, alat  elektronik, media dan permainan, sukan dan aktiviti luar. Anda boleh mendapatkan
diskaun sehingga sehingga 92% serta penghantaran secara  percuma dimana terdapat lebih dari 17.000 produk untuk dipilih.

International Deals



5. Top up
Ini adalah untuk  Instant Mobile Prepaid Top-up. Anda boleh mendapatkan baucar mudah alih daripada Hotlink, Celcom, Digi, UMobile. Anda boleh menambah terus ke nombor talifon anda yang di daftarkan di Lazada
topup


6. Share the deals
Share the deals  Termasuk #SHARETHEDEAL hashtag dan tag 3 rakan-rakan. Apabila mencapai jumlah share ke 1000, 3000, 6000 hingga 40000, anda berpeluang memenangi Xiaomi Mi Power Bank serta banyak lagi hadiah


Share the deals


7. App exclusive treats
Muat turun Aplikasi Lazada  dan nikmati baucer dan tawaran eksklusif daripada Lazada apabila anda membeli-belah dengan menggunakan Lazada App.
App exclusive treats


8. Partner offers
Setiap hari dalam seminggu dari hari Isnin hingga Khamis, Lazada mempunyai tawaran berbeza untuk rakan kongsi bank yang terlibat.
Mastercard pada hari Isnin, UOB pada hari Selasa dan sebagainya. Diskaun yang di tawarkan  sehingga 10% jika anda menempah dari Desktop dan diskaun
sebanyak 12% menerusi applikasi. Jadi jangan lupa untuk menggunakan kad ini untuk pembelian anda.

Selain daripada itu Jenama seperti Honor, Scholl, Microsoft, Moto 360, Khind, Intel, Telecast, Guardian, Sports Direct, Coleman juga  menyertai Lazada untuk meraikan jualan ulang tahun ke-4 Lazada.

CouponBelanja Malaysia  juga menyediakan pelbagai tawaran sepanjang bulan march ini dan anda boleh  lihat tawaran ini sendiri di laman Lazada Birthday Sale Offer untuk anda merancang perbelanjaan anda supaya anda dapat berbelanja di dalam budget anda .

Happy Anniversary Wishes dari Lazada Malaysia kepada semua pengikut-pengikutnya Lazada Malaysia  :)


iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve