Grab The Promo
Grab The Promo

10 Sebab Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION perlu ada dalam handbag


10 Sebab Kenapa Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION perlu ada dalam handbag


Seperti kita sedia maklum foundation atau bedak asas hanya bertujuan untuk kecantikan bukan untuk perawatan kulit tidak seperti BB cream yang mempunyai fungsi dua dalam satu iaitu kecantikan dan perawatan kulit. Berbeza dengan  Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION , foundation ini bukan sekadar untuk kecantikan, ianya juga mempunyai fungsi perawatan kulit dimana ianya mempunyai pelindung matahari SPF35 dan selain itu ianya juga merawat dan mencerahkan kulit kita.



10 Sebab Kenapa Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION perlu ada dalam handbag

 

10 Sebab Kenapa Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION patut ada dalam handbag 


  1. Ianya mudah di bawa kemana-mana
  2. Merupakan bedak asas litupan penuh
  3. Mempunyai pelindung matahari SPF35
  4. Mencerahkan kulit
  5. Merawat jerawat yang membengkak disamping Megeluarkan whitehead dan blackhead
  6. Wajah kekal cantik lebih dari 12 jam tanpa menjadi gelap
  7. Mengatasi masalah pigmentasi
  8. Membaiki tekstur kulit seterusnya mengurangkan kedutan halus
  9. Mengurangkan pengeluaran sebum sekaligus mengawal kulit berjerawat
  10. Menganjalkan kulit

Okay untuk itu cik iena nak terangkan lebih lengkap tentang Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION yang sangat ajaib ini . Selain dari Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION ini terdapat juga RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM yang juga bertujuan untuk merawat kulit . Untuk pengetahuan semua penggunaan serum adalah lebih pantas hasilnya berbanding penggunaan krim. Untuk itu jom baca tentang dua produk yang menarik dari Dr Irma ini.



WHITENING BB SERUM FOUNDATION


Ia adalah gabungan serum dan bedak asas yang berasaskan air dengan pelindung matahari  spf35++, ia dirumus untuk semua jenis kulit dan menaikkan seri semua warna  kulit. Ia mudah di sapu dan serum pemutihan dan perawatan cepat meresap ke dalam kulit. Ia kekal cantik pada wajah lebih dari 12 jam tanpa menjadi gelap (tiada proses oksidasi yang akan berlaku).



WHITENING BB SERUM FOUNDATION DI JUAL PADA HARGA RM98
WHITENING BB SERUM FOUNDATION DI JUAL PADA HARGA RM98



Ia adalah produk ajaib SEMUA DALAM SATU di amana anda hanya perlu mencuci muka dengan pencuci wajah yang lembut dan terus sapukan WHITENING BB SERUM FOUNDATION pada wajah anda. Semudah itu sahaja . Ianya Boleh di sapu dengan sapuan tangan. Titikkan pada dahi, pipi, hidung dan dagu dan ratakan mengarah keluar. Ataupun untuk sapuan lebih rata dan “airbrushed” boleh gunakan buffing brush untuk meratakannya.



WHITENING BB SERUM FOUNDATION DI JUAL PADA HARGA RM98
WHITENING BB SERUM FOUNDATION DI JUAL PADA HARGA RM98


Dr. Irma memformulasi SERUM PEMUTIHAN DAN PERAWATAN KULIT  dan menggabungkan BEDAK ASAS LITUPAN PENUH supaya ia berfungsi sebagai penjagaan kulit dan mekap di dalam satu langkah sempurna dan is didatangkan dalam warna yang sesuai dan memberi seri pada semua warna kulit “DR. IRMA SIGNATURE SHADE” .

Ia mengandungi likoris, vitamin C dan pati buah terkonsentrasi yang terbukti mencerahkan kulit dan pigmentasi seawal 3 hari, ia merawat jerawat yang membengkak dan jerawat pasir seawal 24jam dengan megeluarkan whitehead dan blackhead secara aktif.

Kandungan kolagen dan stem sel epal yang di impot dari France akan membaiki tekstur kulit, mengurangkan kedutan halus dan menganjalkan kulit. Prorduk ini juga mengurangkan kulit berminyak dengan mengurangkan pengeluaran sebum sekaligus mengawal kulit berjerawat. Untuk kulit kering, ia akan memberikan hidrasi yang optimum untuk melembapkan kulit sepanjang hari dan kekal setelah serum foundation ini dicuci.

WHITENING BB SERUM FOUNDATION DI JUAL PADA HARGA RM98 UNTUK 20ML DAN TAHAN SEHINGGA 2BULAN BERGANTUNG PADA PENGGUNAAN



RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM




Ia adalah serum vitamin C dan diperkaya dengan aloe vera yang menenangkan bertujuan untuk pemutihan kulit, menyembuhkan kulit berjerawat, megurangkan pigmentasi dan parut, mengurangkan pengeluaran minyak muka yang berlebihan, menghidrasi kulit, menghilangkan kedutan halus dang menganjalkan menegangkan kulit seawal 3hari.


RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM DIJUAL PADA HARGA RM89


DR. IRMA menggabungkan pati bunga dan tumbuhan dari alps, himalaya dan mediterranian yang mempunyai kuasa antioksidan yang poten,  menggalakkan pembentukan kolagen, mempercepatkan penggantian sel  kulit mati dan merawat serta mencantikkan kulit. Di tambah dengan gabungan “essential oil” yang unik untuk perawatan kulit maksima.

Serum ini mempunyai haruman sejambak bunga yang eksotik dan boleh digunakan sebagai serum siang dan malam. Bila diguna bersama WHITENING BB SERUM FOUNDATION, anda akan lihat hasil yang menakjubkan.


RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM DIJUAL PADA HARGA RM89
RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM DIJUAL PADA HARGA RM89


Cara pemakaian, tekan penutup botol serum dan corong serum akan di isi dengan serum yang cukup untuk sekali aplikasi. Titiskan terus pada dahi, hidung, pipi dan dagu dan usaplah perlahan lahan secara membulat hingga serum diserap masuk.

RADIANT WHITE VITAMIN C SERUM DIJUAL PADA HARGA RM89 UNTUK 15ML DAN BOLEH BERTAHAN SEHINGGA 2 BULAN BERGANTUNG KEPADA CARA PENGGUNAAN..






Okay macam mana? menarik tak dua produk dari Dr Irma ni ? . Cik iena sendiri telah mencuba kedua-dua produk ini di mana ianya memang sangat bagus untuk menjaga kecantikan kulit kita .
Okay cik iena nak kongsikan gambar cik iena menggunakan   Dr Irma WHITENING BB SERUM FOUNDATION secara nipis dan juga tebal .






A photo posted by Malaysian Blogger💄👠👗👜🍴🍹 (@ienaeliena) on



Haa dua atas ni cik iena pakai nipis je tau . Korang juga boleh lihat video cik iena pakai foundation ni , boleh nampak perbezaan pada kulit yang asalnya kusam jadi bermaya selepas menggunakan foundation ni walaupun hanya pakai nipis sahaja . Kalau korang tengok cik iena dari blog nampak macam cik iena ni suka make up kan. Ya memang suka tapi cik iena tidak make up setiap hari . Weekday pergi kerja cik iena tidak akan mengenakan sebarang make up sebabnya makan masa nak make up nak pergi kerja kemudian selepas solat zuhur and asar nak make up lagi. kan dah membazir masa bekerja. Tak boleh lah salah gunakan waktu bekerja untuk make up kan. Jadi dengan ada nya foundation ni sangat mudah untuk pakai dan cuci. Untuk wajah muka yang tidak kusam cik iena pakai foundation ni sahaja kemudian pakai lip balm dah selesai boleh pergi kerja. Kalau ada event barulah cik iena akan make up lebih sikit :)





Ini pula gambar cik iena mengenakan foundation ni lebih tebal dari sebelum ni . Tapi jika ingin memakai foundation tebal korang perlu menggunakan berus tau supaya sapuan tu lebih cantik gituw. Meletopss la muka korang flawless (^_~)





Okies sebelum beradu belanja pic selfie arini.. Today iena pakai Dr Irma Whitening BB Serum Foundation @drirma_official. Untuk pengetahuan selain untuk kecantikan foundation ni juga berfungsi untuk merawat dan mencantikkan serta mencerahkan muka kita, pendek kata kalau pakai foundation ni tak perlu pakai apa2 krim pelembab atau spf sb ianya juga ada fungsi melembab dan fungsi spf yg melindung kulit dr cahaya matahari.. Harga dia RM98 blh thn dua bulan bergantung pada penggunaan.. Tapi kalau pakai tebal mcm cik iena pakai ni tak tahan 2 bln la kan hehe..yg ni iena memang pakai tebal guna berus sebab nk pergi event kan pakai tebal2 lagi tambah lagi cik iena antara yang bertuah dapat menggayakan sebahagian dari koleksi pakaiaan dan tudung dari kak @rinasalleh so iena mesti la nak nampak gojes2 hehe 😊😊😊 Beat of La Donna Raya Collection 2016 RINASALLEH CLOTHING @rinasallehclothing ❤❤❤ Untuk pengetahuan Hari ni cik iena menggayakan sebahagian dari koleksi jubah dan tudung dari @rinasallehclothing #rscklasikraya2016 #MalaysianBlogger #blogger #bloggermy #bloggermalaysia #lifestyleBlogger #beautyblogger #fashionblogger #aabc #socialMediaInfluencer #huaweiMalaysia #honorMalaysia #ienaeliena #rinasalleh #rinasallehclothing #fashionshow #raya2016 #koleksiraya2016 #sheonista #fashionista #hijabsta
A photo posted by Malaysian Blogger💄👠👗👜🍴🍹 (@ienaeliena) on


Haaaaaaaaaaa cantik ketidak ? tak perlu hire Make Up Artist lagi, boleh make up sendiri je dengan adanya foundation yang awesome ni :)


Untuk pembelian atau pertanyaan lanjut sila layari atau hubungi


Whatsapp : 60189867511

Instagram : @drirma_official



“keyakinan anda, kebanggaan DR. IRMA”








0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve