Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun


Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun
 
 
Selamat hari buruh semua, cuti hari buruh semalam cik iena habiskan masa berkelah bersama keluarga di dusun keluarga cik iena sambil sambil sambut birthday cik iena yang lepas 1 April dan anak buah 29 April. 
 
Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun
 

Terima kasih pada mak dan adik-adik untuk kek yang sedap, cantik dan comel tu. Homemade kek tau. Sayang semua . Okies cik iena tak banyak ambil gambar sebab memasing bukak tudung. Kawasan persendirian kan . takde orang lain pun selain kami :)
 


Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun
 

So ini je gambar di sungai dan pondok yang sempat diambil .
 
 
 
Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun


Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun

Cuti Hari Buruh Berkelah di Dusun
Selamat Ulang Tahun ke 31 cik iena ahahahah tua suda
 
Sebenarnya masa ni hujan, tapi semua nak juga celebrate dekat dusun. nak mandi hujan sambil mandi sungai. Haaa teringat zaman kecil-kecil dulu pantang hari hujan memang cari peluang nak mandi hujan kan :)
 



Psttttt cik iena tak plan pergi sini pon tau, balik kampung sehelai sepinggang. Pinjam baju tudung seluar puan ibunda..hahaha okay ini baru kampung girl hahaha





iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog