Grab The Promo

Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic


Mempunyai kulit yang cantik, halus, mulus, licin dan cerah adalah dambaan semua wanita . Wajah yang cantik boleh meningkatkan keyakinan diri seseorang untuk berhadapan dengan umum. Wajah yang kusam boleh membuatkan wanita hilang keyakinan untuk berdepan dengan umum terutamanya ketika menghadiri di Majlis-majlis tertentu .





Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic



Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Tuan empunya blog dan gula-gula ajaib nya :)
Adalah sangat penting untuk kaum wanita melindungi dan mengekalkan kelembapan dan kecerahan semulajadi kulit, terutama sekali dengan cuaca yang panas di Malaysia. Jadi untuk itu cik iena mencadangkan produk makanan tambahan yang boleh anda ambil untung mengekalkan kecantikan wajah anda di samping dapat memperbaiki struktur kulit anda. Produk makanan tambahan ini boleh di labelkan sebagai produk mampu milik kerana harga yang berpatutan di jual . Kesemua golongan termasuk pelajar mampu memilikinya.
Ada diantara kita yang ingin mengamalkan makanan tambahan untuk kecantikan , namun kadangkala faktor harga menjadi peranan penting. Apabila ianya terlalu mahal, kita terpaksa melupakan niat untuk mengambil supplement tersebut. Tidak ada wanita yang tidak ingin kelihatan cantik . Pasti anda anda yang bergelar wanita ingin kelihatan cantik dan memiliki kulit yang cantik. 


Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Okay di sini cik iena ingin mencadangkan anda untuk mengamalkan Gula Gula Magic. Dengar pada nama anda pasti tertanya-tanya kenapa supplement ini dalam bentuk gula-gula? 
Kalau nak tau , ini adalah kerana untuk memudahkan anda mengambil supplement ini tanpa perlu membancuh supplement tersebut . Anda hanya perlu hisap atau kunyah tablet Gula-gula magic tersebut. Jaminan cik iena sekali makan pasti anda nak makan lagi. Percayalah. Rasanya sangat sedap . Cik iena pernah offer kawan pejabat lelaki makan, memang tidak cukup satu, dia sendiri minta lagi sebab rasa gula-gula tu sangat sedap. Jom cik iena ceritakan mengenai Gula Gula Magic ni .

Gula Gula Magic

 

Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Gula Gula Magic telah diasaskan oleh Gah Gemilang Ventures.  Gah Gemilang Ventures telah mengeluarkan satu produk makanan tambahan berupa gula gula yang diberi nama Gula Gula Magic di pasaran sejak beberapa bulan yang lepas. 
Pengarah Urusan Gah Gemilang Ventures, Puan Rohasniza Rosli
Pengarah Urusan Gah Gemilang Ventures, Puan Rohasniza Rosli
Menurut Pengarah Urusan Gah Gemilang Ventures, Puan Rohasniza Rosli, Gula Gula Magic adalah makanan tambahan yang berasaskan coklat, apel dan susu kambing sebagai bahan utama bersama campuran makanan sunah seperti Kurma, Appricot, Madu, buah delima sebagai perisa tambahan bagi memberi khasiat yang lebih berkesan pada pengguna.  
Disamping itu, bahan tambahan bagi semua perisa ditambah lagi dengan kolagen bagi membantu kulit lebih cerah, anjal dan bermaya sepanjang masa. Fungsi utama kolagen adalah  untuk pembentukan dan pembaikan sel kulit dan tisu badan.  Terdapat 3 perisa dalam setiap botol dan setiap botol mengandungi 30 biji. 
Gula Gula Magic sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia.
Gula Gula Magic sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia.
Gula Gula Magic sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia. Amat mudah, hanya ambil satu biji pagi sebelum sarapan dan satu biji lagi sebelum tidur. Jika seharian menghadapi tekanan dan tidak bermaya, digalakkan untuk mengambil satu biji lagi tengahari bagi berperisa coklat. Coklat adalah amat baik untuk tubuh badan yang mana ianya dapat berfungsi untuk menurunkan tekanan darah, menurunkan kolestrol, anti stress dan dapat mengurangkan risiko kanser disambing dapat juga menghaluskan kulit.  

Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Terdapat Susu Kambing dengan campuran apricot dan kurma, Coklat dengan campuran buah delima dan apel hijau dengan campuran madu. Fungi setiap perisa akan memberi faedah yang berlainan untuk tubuh badan yang mana ianya akan memberi kecerdasan dan dapat menolong membaik pulih kulit, membantu peredaran darah dan juga penghadaman.  Susu Kambing amat kaya dengan Vitamin A,B, B2, C, D laktosa, nitrogen, kalsium, zat besi dan juga protein. Susu kambing amat baik untuk tubuh badan dan dapat menjaga kesihatan jantung, melancarkan sistem percernaan, menurunkan berat badan dan menguatkan tulang.  
                                                                                                                    

Apel Hijau mampu membantu pembinaan kolestrol dalam dinding salur darah, mengurangkan risiko penyakit jantung, dan membantu kesihatan paru paru. Dapat menambah mineral tulang, mengekalkan kolestrol  dan juga mengekalkan berat badan. Khasiat apel hijau juga adalah membantu mereka yang mempunyai masalah sembelit dan penghadaman.  
Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Bahan bahan yang terdapat pada Gula Gula Magic adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Telah mendapat tempat di hari pengguna bukan sahaja dalam Malaysia tetapi juga di Singapura dan juga Brunei.  
Gula Gula Magic ini di jual pada harga  RM49.00 (Semenanjung Malaysia) RM53 (Sabah Sarawak) setiap satu dan boleh dibeli melalui talian, stokis dan kedai kedai jamu terpilih. 


Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic
Kunyah Kunyah Cantik Dengan Gula Gula Magic

Haa menarikkan. Cik iena suka gula-gula magic sebab ianya mudah di bawa kemana-mana dan mudah pula untuk menamalkannya. Cuma kunyah sahaja  tak perlu bancuh bancuh atau koyak-koyakkan sachet. Semudah ABC, 123 :)
Sekali masuk mulut pasti nak lagi tau . Kesan Gula-gula magic pada cik iena adalah,  ianya memberi tenaga kemudian ianya melembut, melembap serta melicinkan dan mengecilkan liang pori muka . Bila muka dah licin, halus, mulus, gebus ,gebas, nak pakai mekap memang hasilnya sangat cantik. Kulit akan kelihatan sangat flawless (^_~)

Untuk pembelian mahupun keterangan lanjut sila  layari 
sms/whatsapp : 0173970376



iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




4 comments:

  1. Ohh gula gula magic ni ... Kena try ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gula gula ajaib :)
      heheh try lah..sekali makan rasa nak makan lagi..boleh tak cukup satu bekas tu nanti :D

      Delete
  2. ouh...baru pula saya dengar pasal gula2 ni..

    ReplyDelete

  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, musik, video, film dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve