Grab The Promo

Menangi Jemputan ke Majlis BOH Green Tea Latte Party


Hai semua, Selamat bekerja kembali . Tiga hari cuti mesti seronokkan, lagi seronok bagi mereka yang menghabiskan cuti tahunan :)

Okay di sini cik iena nak kongsikan dengan rakan pembaca sekalian tentang BOH Green Tea Latte Party yang bakal diadakan pada 14 Januari 2017 bertempat di Merchant's Lane Cafe, Jalan Petaling Off Chinatown, Kuala Lumpur pada jam11.00 am sehingga  to 2.00 pm.

Menangi Jemputan ke Majlis BOH Green Tea Latte Party


Istimewa buat rakan pembaca blog mahupun facebook serta instagram cik iena, anda berpeluang mengikuti cik iena untuk hadir  ke Majlis BOH Green Tea Latte Party tersebut yang mana terdapat pelbagai aktiviti menarik akan berlangsung dan anda juga berpeluang memenangi Hadiah istimewa daripada "BOH" semasa  Majlis BOH Green Tea Latte Party tersebut.

Untuk pengetahuan, pihak "BOH" akan memilih 5 orang pemenang yang menepati kriteria yang telah di tetapkan oleh pihak BOH sendiri  iaitu memuat naik gambar menarik berkonsepkan  "GREEN Photo Moment" dengan di sertakan penggunaan harshtag #MyGreenTeaLatteMoment dan #ienaelienagiveaway

Contest ini bermula pada hari ini iaitu 27 Disember 2016 dan akan berakhir pada 6 Januari 2017 jam 11:59PM. Pemenang akan di umum kan di laman Instagram, facebook serta blog cik iena pada 7 Januari 2017 .




Menangi Jemputa ke Majlis BOH Green Tea Latte Party



Photo Credit to : https://www.facebook.com/memorablephotographyservices/?fref=ts



iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




6 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve