Grab The Promo

Nichii Tawarkan Diskaun Sehingga 20% di Lazada Sempena Lazada 5th Anniversary Sales


Nichii merupakan jenama yang tidak asing lagi di Malaysia terutama buat anak muda yang sukakan gaya yang trendy. Malahan Cik iena sendiri memakai pakaian dari jenama Nichii kerana Harga yang di jual sangat berpatutan dan berbaloi dengan kualiti.
Nichii Tawarkan Diskaun Sehingga  20% di Lazada Sempena Lazada 5th Anniversary Sales
Nichii Tawarkan Diskaun Sehingga  20% di Lazada Sempena Lazada 5th Anniversary Sales

Pelbagai jenis Seluar dan Blause antara pakaian yang cik iena suka beli di Nichii . Untuk pengetahuan anda semua , Nichii kini boleh di beli secara online di Lazada. Terdapat pelbagai rangkaian produk dari Nichii yang di jual di Lazada sama seperti anda ke Butik Nichii.

Bersempena Lazada 5th Anniversary Sales terdapat diskaun segingga 20% untuk barangan terpilih dari Nichii. Jadi kepada penggemar jenama ini, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan koleksi kegemaran anda.

Antara Produk yang cik iena terima di dalam Surprise Box bersempena Lazada 5th Anniversary Sales adalah aksesori dari Nichii . 


Nichii Tawarkan Diskaun Sehingga  20% di Lazada Sempena Lazada 5th Anniversary Sales


Nichii Offical Store


Okay , jom lihat produk Nichii di Lazada  di Nichii Offical Store

Cik iena nak pesan ni, hari ni hari terakhir jualan ulang tahun ke 5 Lazada, jadi Jangan lepaskan peluang untuk membeli-belah semasa ulang tahun ke 5 Lazada . Jom Terjah http://bit.ly/lazadabday  Terdapat barangan yang menarik dan murah untuk flash sales kali ini . Janhan lupa singgah http://bit.ly/lazadabday setiap jam tau.
Kempen bermula 22 sehingga 24 March 2017.



iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve