Grab The Promo

Review Royal Lipo Trim dan Meal replacement dari Kitsui Malaysia



Kurus Sebelum Raya dengan Kitsui Weight Management Product
Sebut mengenai kurus, sudah semestinya ramai dikalangan wanita di luar sana dan tidak kurang juga lelaki mengidamkan bentuk tubuh yang cantik serta kurus. Tambahan lagi hari raya semakin menjelang tiba. Begitu juga dengan cik iena, sudah pasti cik iena ingin kelihatan kurus di hari raya.

Untuk pengetahuan semua sebelum usia 30 tahun cik iena sememangnya kecil orangnya walaupun cik iena kerap makan. Berat badan cik iena sekitar 44kg sehingga 48kg dengan ketinggian 165 cm. Jika di ikut pada BMI cik iena sudah di kira kurang berat badan. Tapi tak kisah asalkan cik iena sihat walaupun kurus. Lagipun bila kurus senang sangat nak beli baju.

Berbeza dengan sekarang, berat cik iena naik hampir 10kg. Mungkin juga di sebabkan faktor usia yang meningkat menyebabkan kadar metabolisma turun menjaadikan badan cik iena akan naik walaupun cik iena makan dalam kuantiti yang sama seperti usia sebelum 30 an. 


Jika bercakap mengenai kadar metabolisma turun tidak tinggi seperti zaman usia sebelum 30 an, maka kita perlu menaikkan kadar metabolisma supaya dapat membakar kalori dalam badan dengan cepat seperti zaman muda-mudi :)

Dibawah merupakan Perkara Yang Boleh Meningkatkan Metabolisme yang cik iena rujuk dari Artikel kevin zahri seorang Pakar Pemakanan dan Pakar Diet yang tersohor di Malaysia.

Perkara Yang Boleh Meningkatkan Metabolisme


  1.  Latihan/Semanan: Kombinasi latihan cardiovascular dan mengangkat berat adalah yang terbaik kerana ia akan menolong Zahari dalam meningkatkan calorie output dan juga dalam memambahkan otot.
  2. Makan kerap: Dengan makan 5-6 kali sehari, system-sistem badan sentiasa beroperasi dan keep the body active. Ini akan mengingkatkan kadar metabolisma. Jangan skip meals dengan harapan untuk weight loss kerana skipping meals akan memaksa badan menurunkan kadar metabolisma kerana ia ingat ia sedang “puasa”
  3. Minum Air: Air merupakan kandungan utama badan. Kurang air boleh menurunkan kadar metabolisma. Jadikan air mineral sumber air utama Zahari!
  4.  Nutritisi secara am: Apabila umur kita makin meningkat, pengawalan calorie menjadi semakin penting kerana kita tidak lagi memerlukan jumlah calori yang sama.
  5.  Makanan Pedas: Walaupun kesan makanan pedas tidaklah mendadak, tetapi ia tetap “panaskan badan” dan mengingkatkan metabolsima.
  6.   Supplement: Kebanyakan weight loss supplement dikategorikan sebagai thermobased supplements di mana dia akan menginkatkan metabolisma badan dengan kandungan seperti Guarana, L-Carnitine, Cayenne Extract dan lain lain
Mengikut perkara nombor 6 iaitu Supplement yang meningkatkan kadar metabolisma dalam badan adalah supplement yang mengandungi Guarana, L-Carnitine, Cayenne Extract dan lain lain.



Kurus Sebelum Raya dengan Kitsui Weight Management Product
Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement


Di sini cik iena ngin kongsi bersama anda semua Supplement Weight Management yang cik iena amalkan sekarang bagi mengawal berat badan cik iena iaitu Kitsui Royal Lipo kerana ianya mengandungi  L-Carnitine yang akan membantu dalam pembakaran lemak serta meningkatkan  metabolisme tenaga dan transformasi asid lemak menjadi tenaga untuk aktiviti otot.


Kurus Sebelum Raya Dengan Royal Lipo Trim dan Meal replacement dari Kitsui Malaysia



Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement
Menjelang tibanya raya ni pasti cik iena nak kurus. Cik iena rasa anda pun berkeinginan yang sama. Jadi cik iena amalkan Kitsui Royal Lipo Trim ini bagi membantu cik iena meningkatkan kadar metabolisma badan cik iena supaya dapat mebakar lemak lebih cepat. Almaklumlah cik iena da berusia 32 tahun. 

Semakin meningkat usia semakin kurang kadar metabolisma cik iena. Jadi cik iena sangat perlukan produk seperti ini sekurang-kurangnya untuk mengawal berat badan cik iena kerana cik iena merupakan seorang food blogger yang mana cik iena sering di jemput untuk membuat food review. Jadi produk ini sangat cik iena perlukan. Tambahan lagi menjelang tiba nya Aidilfitri.

Untuk pengetahuan Saiz pembungkusan Kitsui Royal Lipo Trim dan Kitsui  Meal Replacement ini adalah  15gm x 15sachets. Keduanya dikatakan mampu mnurunkan berat badan yang anda mahu jika diambil berterusan dan konsisten kerana ianya akan Mengurankan selera makan anda dan akan menigkatkan kadar metabolisma badan bagi membantu proses pembakaran lemak dengan cepat.

Jom cik iena ceritakan tentang dua produk yang cik iena amalkan ini.

Cik iena amal kan sehari satu sachet Royal Lipo Trim sebelum sarapan atau sebelum tidur manakalam Meal replacement pula cik iena ambil jika cik iena tidak mahu makan pada hari bekerja khususnya di waktu malam . Pada hujung minggu biasaya cik iena tak ambil meal replacement kerana cik iena sering memenuhi undangan food review.



Video Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement 



Kitsui Royal Lipo Trim


✔ Melambatkan proses pertukaran karbohidrat kepada lemak
✔ Mengawal/mengurangkan selera makan
✔ Cepatkan anda rasa kenyang
✔ Salah satu minuman kurus dari buah manga africa yang selamat diambil
✔ Badan anda akan lebih sihat selepas pengambilan kerana minuman ini juga mengandungi anti-oksida.
✔ Membakar lemak
✔ Tiada kesan sampingan Kepeningan untuk beberapa kali percubaan pertama
✔ Tiada kesan sampingan Masalah dan gangguan tidur
✔ Tiada kesan sampingan Masalah Degupan jantung yang lebih tinggi


Kitsui Royal Lipo Trim
Kitsui Royal Lipo Trim

Apa yang anda boleh capai dengan Kitsui Royal Lipo Trim


  • Kurangkan Berat dengan mudah dan tanpa rasa sakit
  • Mempunyai lebih banyak tenaga
  • Anda boleh makan apa yang anda inginkan tanpa rasa takut
  • Anda dapatkan kawal nafsu ke atas makanan
  • Menikmati makanan kegemaran anda tanpa makan secara berlebihan berlebihan (maksudnya
  • selera makan ada tapi anda tidak akan makan dalam kuantiti banyak)
  • Berasa lebih yakin


Kesan Lain Pengambilan Kitsui Royal Lipo Trim


  • Peningkatan tenaga
  • Menurangkan tekanan darah, kolesterol dan gula dalam darah
  • Meningkatkan pernafasan yang baik
  • Deeper, tidur lebih nyenyak
  • Mengurangkan risiko diabetes
  • Mengurangkan risiko penyakit arteri koronari (pembentukan plak di dalam hati)
  • Pencegahan angina, sakit dada yang disebabkan oleh pengurangan aliran darah ke otot jantung
  • Mengurangkan risiko kematian mengejut daripada penyakit jantung atau strok

Kandungan dalam Kitsui Royal Lipo Trim


African Mango ,Hoodia  L-Carnitine dan Water Soluble Fiber 

 

Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement
Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement

 


AFRICAN MANGO SEED : Ekstrak Mangga Afrika dikenali untuk mengawal selia adiponectin hormon yang menyebabkan badan anda untuk meningkatkan metabolisme Sebaliknya lemak dalam sel sel anda mendapat dipecahkan dengan lebih berkesan membantu badan anda membakar lemak dengan cepat.

HOODIA: Hoodia membantu dalam penurunan badan dengan fungsi hoodia yang mengurangkan selera makan dan mempercepatkan rasa kenyang.

L-CARNITINE: Fungsi utama dari suplemen L carnitine ini sebagai zat yang membantu pengangkutan lemak untuk proses pembakaran lemak yang optimum, ianya juga boleh meningkatkan jumlah lemak yang mampu dibakar dan boleh meningkatkan daya tahan otot.

WATER SOLUBLE FIBER: serat larut menarik air dan membentuk gel, yang melambatkan pencernaan. Serat larut melambatkan pengosongan perut dan membuatkan anda berasa kenyang, yang membantu mengawal berat badan. perut perlahan mengosongkan juga boleh menjejaskan tahap gula dalam darah dan mempunyai kesan yang baik terhadap sensitiviti insulin, yang boleh membantu mengawal diabetes. serat larut juga boleh membantu LDL kolesterol darah ("buruk") dengan mengganggu penyerapan kolesterol



Cara Pengambilan Kitsui Royal Lipo Trim


Bancuh satu sachet Kitsui Royal Lipo Trim di dalam air suam , kemudian atau goncang sehingga sebati dan minum . Untuk kesan yang lebih baik minum air masak yang banyak dan amalkan senaman. Sesuai di amalkan sebelum sarapan atau sebelum waktu tidur. Hanya satu sachet sehari sahaja.

Untuk maklumat lanjut mengenai Kitsui Royal Lipo Trim klik http://kitsui.com.my/pages/kitsui-royal-lipo-trim

Royal Lipo Trim Testimony


Kitsui Meal Replacement


Kitsui Meal Replacement adalah cara yang mudah dan berkesan untuk mengawal makan anda, ia merupakan komponen penting dalam program pengurusan berat badan yang berjaya. Menggabungkan penggunaan protein tinggi dengan hidangan yang disertakan dan pelan senaman. Dengan hanya dua shake lazat sehari dan beberapa perubahan gaya hidup yang mudah, termasuk diet yang rendah kalori, anda boleh  mencapai matlamat pengurusan berat badan anda dan menjalani kehidupan yang lebih sihat.

Kitsui Meal Replacement
Kitsui Meal Replacement

Hanya gantikan Kitsui Meal Replacement dengan makanan hidangan malam atau siang anda dengan disertakan pengambilan buah-buahan dan senaman yang konsisten. Kitsui Meal Replacement mampu membuat anda berasa kenyang dan rasa kurang nafsu pada makanan.

Kitsui Meal Replacment menawarkan gabungan zat yang seimbang seperti protein berkualiti tinggi, serat, vitamin, mineral, dan lemak. Dengan 30 gram protein berkualiti tinggi setiap hidangan, Kitsui Meal Replacment boleh menjadi cara yang berkesan untuk meningkatkan perasaan  kenyang. Protein pemakanan juga boleh membantu menyokong jisim badan tanpa lemak.

Setiap hidangan Kitsui Meal Replacement juga termasuk 8 gram serat termasuk oat beta-glucan. Oat beta-glucan adalah secara semula jadi -occurring, kuat, serat larut rendah glisemik dijumpai di dalam oat bran yang membantu menyokong, paras glukosa darah yang sihat. Kedua-dua protein dan serat berkesan pada mendorong perasaan yang lebih kenyang berbanding makanan tinggi glisemik dan boleh membuat anda terasa penuh untuk tempoh yang lebih lama, jadi anda akan kurang makan dan menunggu lebih lama antara waktu makan.

Cara Pengambilan Kitsui Meal Replacement


Bancuh satu sachet Kitsui Meal Replacement di dalam air suam , kemudian atau goncang sehingga sebati dan minum . Untuk kesan yang lebih baik minum air masak yang banyak dan amalkan senaman. Sesuai di amalkan sebagai pengganti makanan anda. Maksimum dua sachet sehari sahaja.

Untuk Maklumat lanjut mengenai Kitsui Meal Replacement klik http://kitsui.com.my/pages/kitsui-meal-replacement

Meal Replacement Testimony


KESAN PENGAMBILAN ROYAL LIPO TRIM DAN MEAL REPLACEMENT PADA CIK IENA


Seperti kita sedia maklum kebanyakan produk kurus akan melawaskan pembuangan air besar bermaksud kita akan kerap ke tandas. Berbeza untuk Royal Lipo Trim ini pada cik iena. Cik iena tidak mengalami masalah kerap membuang air besar dan perut memulas seperti produk kurus lain yang pernah cik iena amalkan. Dengan Royal Lipo Trim ini kita akan membuang air besar secara normal .


Kitsui Royal Lipo Trim


Dengan pengambilan Royal Lipo Trim dan Meal Replacement dapat membantu cik iena mengekalkan berat badan cik iena yang mana cik iena sememangnya seorang yang kerap makan di tambah lagi cik iena sering memenuhi undangan food review.

BUY 6 FREE 1


Untuk pengetahuan semua, Terdapat promosi beli 6 percuma satu. Beli 6 produk dari mana-mana produk kitsui dan anda akan dapat percuma satu produk kitsuii. Tertakluk pada terma dan syarat sila baca di BUY 6 FREE 1

BUY 6 FREE 1
BUY 6 FREE 1



Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk ini anda Boleh dapatkan di guardian, watson dan lazada. Boleh juga dapatkan dgn HQ Kitsui pnghantaraan secara percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.


Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement
Kitsui Royal Lipo Trim dan kitsui meal replacement




NEW UPDATE  SEPT 2020

Buy Kitsui Weigh Management Product @ Watsons Royal Lipo: https://t.productlink.io/a42b8m

Belly Loss Fiber : https://t.productlink.io/a42b8n Meal Replacement : https://t.productlink.io/a42b8o coco-xs-lite : https://t.productlink.io/a42b8p 

 

Buy Kitsui Beauty Product @ Watsons

Whitenin BB : https://t.productlink.io/a172b8r Korean Whitie + Plus Tomato : https://t.productlink.io/a42b8t Korean White : https://t.productlink.io/a42b8u Generation 3 Colla : https://t.productlink.io/a42b8v Stemcell Mixberries : https://t.productlink.io/a42b8w Pimple Away : https://t.productlink.io/a42b8x Whitenin B.B. Drink : https://t.productlink.io/a42b8y


 

 

 

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk Weight Management Dari Kitsui Sila Rujuk

Website : http://kitsui.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/www.kitsui.com.my/
Instagram : https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/
Email : gemini88beauty@yahoo.com










iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

  1. boleh lost berapa kg selepas amalkan royal lpo? ?

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve