Grab The Promo

Hyaluronic Acid Baik Untuk Hydration


Semenjak menjalani rawatan Cutera Laser Genesis ni, Cik iena mula lah alert  mengenai kandungan asid di dalam produk kecantikan . Menurut doktor yang melakukan rawatan Cutera Laser Genesis  tempoh hari cik iena perlu mengelakkan dari memakai produk penjagaan wajah yang mengandungi Asid bagi mendapatkan Hasil yang di inginkan.

Hyaluronic Acid Baik Untuk Hydration
Sumber : google


Cik iena ada rasa takot jika terguna produk mengandungi asid sesuatu akan terjadi pada wajah cik iena. Jadi semalam dalam artikel cik iena (Penjagaan selepas rawatan laser (Cutera Laser Genesis Treatment)) cik iena mencari produk yang tidak mengandungi asid terutama pencuci wajah dan face mask kerana cik iena di kehendaki untuk memakai hydration face mask setiap hari selama dua minggu.

Hyaluronic Acid Baik Untuk Hydration


Oleh kerana cik iena menjumpai kebanyakan Hydration face mask mengandungi  Hyaluronic Acid  jadi cik iena bertanya kepada pihak The Suisse Clinic mengenai kandungan asid ini dan mereka menjawab bahawa:  


Hyaluronic Acid Baik Untuk Hydration.

Cik iena pun salah juga tak google terlebih dahulu, terus ke watsons dan cari face mask tanpa asid . Patutlah susah nak jumpa Hydration Face Mask tanpa asid . Sememangnya Hyaluronic Acid di guna untuk Hydration. Budak bertuah betul cik iena ni. Jadi Esok atau lusa terpaksa lah cik iena sekali lagi ke Watsons atau Guardian untuk mencari lagi face mask dan skincare lain.


Manfaat Hyaluronic Acid untuk Kulit


Ianya berfungsi melembapkan dan sering disebut sebagai salah satu kandungan andalan untuk produk anti penuaan . Hyaluronic Acid (HA) adalah kandungan semulajadi yang sebenarnya terdapat pada setiap permukaan kulit manusia. HA dalam tubuh manusia adalah molekul yang bertindak sebagai sendi sendi, saraf, dan memberikan penghidratan kepada kulit dan rambut berkat keupayaan untuk menahan kelembapan.

Dengan HA, kulit akan lembut dan lembut kerana HA dapat meningkatkan pengeluaran kolagen. Itu sahaja? Bukan itu sahaja! HA juga merupakan salah satu antioksidan yang boleh melawan radikal bebas. Ramai juga memberi manfaat? Tetapi dengan usia, kulit melambatkan HA dengan perlahan sehingga pada sesetengah orang akan mengakibatkan penampilan tanda-tanda penuaan seperti kedutan, garis halus, dan permukaan kulit yang terendam dan kering.

Okay maka dengan itu cik iena telah meng google kandungan apakah baik untuk hydation . Menurut doktor selama dua minggu setiap hari perlu memakai hydraytion face mask. Okay jadi ini adalah untuk rujukan cik iena mencari Hydration face mask sekali lagi :)



Hidrasi Kulit Dengan 6 Kandungan Berikut


1. Glycerin
2. Ceramides
3. Urea
4. Hyaluronic acid
5. Lactic acid
6. Petrolatum

Sumber : https://journal.sociolla.com/hidrasi-kulit-dengan-6-kandungan-andalan/




Di mana untuk dapakan Rawatan Cutera Laser Genesis ?


Kepada yang berminat boleh dapatkan rawatan ini di The Suisse Clinic


Alamat :
Suisse Clinic Sdn Bhd (1091050-V)
Unit A-M-2, Mezzanine Floor,
Northpoint Offices, Mid Valley City,
No. 1 Jalan Medan Syed Putra Utara,
59200 Kuala Lumpur
Malaysia

E: enquiries@thesuisseclinic.com
T: +603 2283 6886.



Baiklah sekian perkongsian Malam ini . Terajin pulak nak tulis coretan tentang penjagaan Cutera Laser Genesis Treatment ni  . Risau jadi lain muka kan . So kene jaga betul-betul.

Untuk cik iena selamat bershopping lagi cari produk Hydration untuk kulit yang baru menjalani rawatan Cutera Laser Genesis .






3 comments:

  1. It is extremely nice to see the greatest details presented in an easy and understanding manner. ProbioLite Golden After 50

    ReplyDelete
  2. It is extremely nice to see the greatest details presented in an easy and understanding manner. ProbioLite Golden After 50

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve