Grab The Promo

Sertai Pacific West FOODball Fever Dan Menang Percutian ke Negara Pasukan Bola Sepak Kegemaran

Win a Fabulous Trip To Your Favourite Football Country


Berita gembira buat peminat Bola Sepak Khususnya, anda berpeluang untuk memenangi percutian Hebat di negara pasukan bola sepak kegemaran anda yang bernilai RM10,000. Kalau nak tau bagaimana caranya. Teruskan membaca okay :)


A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA


A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA
A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA


Baru-baru ini Pacific West telah menganjurkan Majlis Berbuka Puasa Bersama Media dengan kerjasama PC Studio. Semasa Majlis ini para tetamu di hidangkan dengan menu baru khas bulan ramadan dari PC Studio .PC Studio menampilkan Rangkaian menu masakan dengan pilihan mewah dan menarik.

PC STUDIO

PC STUDIO

PC STUDIO

PC STUDIO


Antara menu yang dihidangkan adalah, 
  • Tempura Fish Cocktails Egg Mayo Bites
  • Salt & Pepper squids with Shredded Cucumber
  • Tempura Prawns Salad Cup
  • Som Tam Salad with Tempura Calamari Rings
  • Oven Baked Fish Fillet with Carb-Free Noodle
  • Oven Baked Fish Fillet with Flavored Rice

PC Studio menyelenggarakan 5 hidangan makan malam dan ia merupakan pengenalan yang komprehensif di Pacific West untuk memahami apa yang terletak di sebalik tagline  Pacific West iaitu 'The taste the world loves'!

A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA
A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA


Secara keseluruhannya Cik iena suka kesemua menu sihat dari PC Studio terutamanya Tempura Prawns Salad Cup dan ven Baked Fish Fillet with Flavored Rice.

Untuk lebiih banyak gambar A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA  sila lihat di fanpage : https://web.facebook.com/pg/ienaelienadotcom/photos/?tab=album&album_id=630017087348090

A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA
A GET-TOGETHER DINNER WITH PACIFIC WEST, PC STUDIO AND MEDIA



Dikesempatan ini lah Cik iena telah diberitahu mengenai contest dari Pcific West yang menawarkan hadiah hebat iaitu percutian ke  negara pasukan bola sepak kegemaran anda.  Sebelum Cik iena ceritakan tentang cara penyertaan. MAri Cik iena ceritakan sedikit tentang PAcific West.

Pacific West


Pacific West merupakan sebuah syarikat yang menawarkan produk makanan sejuk beku . Jenama Pacific West ini merupakan produk yang terkenal di pasaran dan menyediakan makanan yang berkualiti.

The taste the world loves
Sejarah  Pacific Wes, sejak penubuhannya  di Australia pada tahun 1995, Pacific West telah berkembang untuk menjadi  jenama makanan laut yang memahami keperluan rumah tangga  dari pelbagai aspek terutama nutrisi makanan. Jenama ini telah dinikmati oleh berjuta-juta pelanggan di seluruh dunia hari ini.

Rangkaian produk Pacific West juga telah menjadi pilihan keluarga. Mereka mendapat semangat dan aspirasi yang besar untuk merangkul inovasi dan pembangunan produk berterusan.

Pasicic West juga telah menganjurkan acara antarabangsa utama seperti Sukan Olimpik Sydney, Pertandingan Tenis Wimbledon, Kelab Bola Sepak Manchester United, dan World Rugby .
Untuk pengetahuan  Produk Pacific West terdapat di lebih 20 buah negara di seluruh dunia dan paling terkini adalah di Disneyland , Paris, Hong Kong dan Shanghai.

Best Innovative Seafood Product in Asia Halal Brand Awards 2017


Baru-baru ini, jenama Pacific West telah memenangi  "Best Innovative Seafood Product in Asia Halal Brand Awards 2017". Anugerah ini diiktiraf oleh wakil dari JAKIM, HDC, MITTI, MATRADE dan ENTREPRENEUR INSIGHT  . Dengan peningkatan berterusan dan amalan terbaik mereka kepada kualiti dan inovasi makanan , Pacific West akan menawarkan kepada anda PRODUK YANG TERBAIK!

Best Innovative Seafood Product in Asia Halal Brand Awards 2017


Pacific West FOODball Fever


Bersempena dengan FIFA World Cup 2018, Pacific West komited untuk membawa rakyat dari semua budaya bersama-sama meraikan acara dunia dan berkongsi makanan lazat dengan rakyat sambil memupuk sihat dan mengikat hubungan. Oleh itu, Pacific West telah melancarkan kempen 'FOODball Fever' dari 16 April hingga 15 Julai 2018.



FIFA World Cup 2018 FOODball Fever
FIFA World Cup 2018 FOODball Fever

Mengapa Pacific West Untuk Peminat Bola Sepak ?


Ianya dikatakan sangat sesuai buat anda peminat Bola Sepak yang sudah pastinya mempunyai kekangan masa untuk menyediakan makanan berat yang rumit .Rangkaian produk Pasifik Barat dengan teliti dikembangkan oleh pasukan Chef Kuliner dan Teknologik Makanan  bagi menambah nilai dan memperkayakan gaya hidup pengguna dengan


Sertai Pacific West FOODball Fever Dan Menang Percutian ke Negara Pasukan Bola Sepak Kegemaran

Convenience - Mudah dimasak.Hanya dalam beberapa minit, langsung dari freezer ke fryer / oven.
Innovation - Inovasi penciptaan berterusan produk baru yang menawarkan pelbagai pilihan dan rasa.
Quality - Merupakan Pilihan makanan laut premium dan bahan-bahan yang mematuhi keselamatan dan proses pemakanan antarabangsapiawaian dengan BRC, IFS, HACCP dan YUM! akreditasi.
HALAL - Produk ini  juga disahkan HALAL.

Sertai Pacific West FOODball Fever Dan Menang Percutian ke Negara Pasukan Bola Sepak Kegemaran



Ianya amat mudah untuk dimasak dan cepat. Anda boleh menikmati Hidangan dari Pacific West bersama keluarga mahupun rakan-rakan sambil anda menonton siaran FIFA World Cup 2018.

Tambahan lagi bersempena FIFA World Cup 2018, Pacific West menganjurkan Contest buat peminat bola sepak yang mana hadiah utamanya adalah :

Lawatan ke Negara Bola Sepak  Kegemaran anda bernilai RM10,000. 

Selain itu terdapat juga  100 Merchandises Feverball Pacific West untuk dimenangi.

Cara untuk memenangi contest ini adalah  anda hanya perlu membeli sebarang Pacific West value-added seafood products dalam satu resit di mana-mana kedai runcit Kemudian hantarkan penyertaan anda kepada Pacific West melalui salah satu dari dua cara iaitu melalui surat menyurat ataupun whatsapp. Untuk cara menghantar penyertaan sila poster diatas atau keterangan dibawah.



Tarikh Penyertaan :

16th April Sehingga  15th July 2018



Cara Sertai Pacific West FOODball Fever


1. Beli barangan  dalam satu resit
2. Hantar Penyertaan melalui
   Hantarkan penyertaan anda pada alamat yang tertera pada borang penyertaan yang akan anda peroleh ketika membeli produk tersebut.
Whatsapp gambar original receipt ke 019 823 1217 , kesemua peyertaan juga mesti sertakan nama contest Pacific West FOODball Fever, Nama, NRIC, Contact No, address, Email dan outlet Name.


Untuk Maklumat Lanjut mengenai Contest

http://www.pacificwestfoods.com.my/contest/foodballfever.html

Dimana Untuk dapatkakn produk Pacific West ?


Produk Pacific West boleh di dapati di
  • Cold Storage
  • Sam’s Groceria
  • AEON
  • AEON Big
  • Tesco
  • Giant
  • Sunshine
  • Village Grocer


Untuk Maklumat Lanjut LAyari


Website : www.pacificwestfoods.com
Facebook : www.fb.com/PacificWest.my
Instagram : https://www.instagram.com/pacificwest_my/
Tel : 1800 888 389














0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve