Grab The Promo

Kulit Cantik Sihat Dengan Essential Beauty Serum Zaffy.co

Serum merupakan produk berupa gel atau cairan berasaskan  air yang ringan pada kulit. Serum berbeza dari pelembab dan mempunyai manfaat lebih banyak dan memberi kesan lebih efektif berbanding pelembab.


Essential Beauty Serum Zaffy.co


Serum memiliki konsentrasi tinggi bahan aktif seperti antioksidan, vitamin, pencerah kulit, peptida, hidrator, atau exfoliator. Ianya lebih cepat menembusi dan diserap oleh kulit lebih baik dari pelembab. Namun penggunaan kedua-dua serum dan pelembab adalah lebih baik untuk mendapatkan kesan yang cepat.


Walaubagaimanapun dalam kesibukan wanita berkerjaya di luar sana seperti Cik iena khususnya,  Pemakaian pelbagai jenis krim memerlukan masa yang banyak. Disebabkan faktor kesibukan atau kesuntukan waktu. Cik iena lebih selesa  hanya menggunakan serum kulit wajah sebagai penjagaan harian kulit wajah..

Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co


Penggunaan serum ini sahaja sememangnya mudah. Ianya juga kecil dan mudah di bawa kemana-mana. Mudah di bawa ke pejabat . Selepas solat hanya gunakan serum untuk penjagaan wajah sudah cukup memadai di waktu pejabat.

Di sini Cik iena ingin berkongsi Serum yang sedang Cik iena amalkan iaitu   Essential Beauty Serum dari Zaffy.co .

Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co

MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD | Essential Beauty Serum Zaffy.co 


Merupakan produk keluaran Zaffy.co di mana ianya merupakan Serum yang selamat di gunakan . Serum ini mempunyai pengesahan KKM. Tambahan lagi Serum ini juga diakui berkesan oleh selaku founder nya sendiri yang telah menjadi Testimoni.


Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co

Masalah kulit yang agak teruk dialami oleh beliau sembuh setelah beliau menggunakan Serum ini. Serum ini dapat membantu anda yang mempunyai masalah jerawat, jeragat dan parut . Ia dapat membantu dari pembiakan jerawat serta dapat merawat jerawat serta jeragat dan seterusnya dapat memudarkan parut jerawat serta jeragat.


TESTIMONI FOUNDER @zaffy.co
TESTIMONI FOUNDER @zaffy.co

Selain itu juga ianya membantu melembab serta mencerahkan kulit wajah dan juga kulit badan. Ya kulit badan. Ianya tidak terhad penggunaannya pada wajah sahaja . Anda juga boleh menggunakannya di tubuh badan anda sekiranya anda mempunyai masalah pada kulit tubuh badan anda.
 

Notification Number : NOT180104751K
Produk Name : MULTIVITAMIN SERUM INFUSED WITH 24K GOLD


SERUM UNTUK MERAWAT KULIT ROSAK AKIBAT MERKURI! 




Serum ini juga mampu untuk merawat masalah kulit wajah anda yang telah dicemari oleh Merkuri. Kulit yang rosak akibat pegambilan produk yang mengandungi merkuri boleh di rawat dengan menggunakan serum ini.

Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co


Ianya mampu mengembalikan kepada kulit asal dan seterusnya penggunaan yang berterusan serta konsisten mampu merawat masalah kulit serta melembab dan mencerahkan wajah anda.


KEBAIKAN  ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO



1.    Sesuai untuk semua jenis kulit
2.    Boleh digunakan sebagai makeup base
3.    Boleh dipakai di wajah dan anggota badan yang lain
4.    Mengurangkan garis halus dan kedutan
5.    Mencerahkan kulit
6.    Melembabkan kulit
7.    Memudarkan parut jerawat dan juga parut eksiden
8.    Memudarkan jeragat
9.    Mengecilkan pori-pori terbuka
10.    Mengurangkan whitehead/blackhead
11.    Menyembuhkan kulit rosak akibat tersalah guna produk ada merkuri/ bahan berbahaya yang lain
12.    Sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita
13.    Mengurangkan lingkaran mata hitam
14.    Menghilangkan ‘eye bag’
15.    Mengurangkan minyak di kulit wajah yang berminyak


INGREDIENTS


1.    Vitamin A
2.    Vitamin K
3.    Vitamin E
4.    Vitamin C
5.    Aloe Vera
6.    Argan oil
7.    Apple Stemcell
8.    Collagen
9.    24K Gold



CARA PENGGUNAAN ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO

Di aplikasikan pada wajah selepas mencuci wajah dan sebelum mengenakan apa-apa krim wajah . D iamalkan sekurang-kurangnya Dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam .

CARA PENGGUNAAN ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO
CARA PENGGUNAAN ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO


Cik iena amalkan 4 Kali sehari iaitu pada waktu pagi (di rumah) , selepas zohor (di pejabat), selepas asar (di pejabat) dan pada waktu malam (di rumah).

VIDEO TUTORIAL ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO


REVIEW ESSENTIAL BEAUTY SERUM ZAFFY.CO

Cik iena sememangnya sangat suka akan serum ajaib ini . Sangat mudah di gunakan serta mudah di bawa kemana-mana termasuk ke pejabat mahupun untuk travel . Serum ini Cik iena hanya aplikasikan pada kulit wajah kerana Cik iena tidak mempunyai masalah pada kulit tubuh badan.

Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co


Dalam usia 30 an ini Cik iena perlu menitikberatkan soal penjagaan wajah  supaya tidak muncul garis-garis penuaan . Maka dengan itu Serum ini sangat sesuai kerana ianya membantu Cik iena dari segi menghalang pembentukan garis-garis halus dan kedutan pada wajah disamping mengecilkan pori terbuka serta melembabkan dan mencerahkan kulit.


Essential Beauty Serum Zaffy.co


Almaklumlah di usia 30 an kulit kita sememangnya akan kering. Jadi dengan adanya serum ini ianya membantu melembabkan wajah Cik iena di samping beberapa fungsi kecantikan yang lain bagi memastikan kulit Cik iena kekal sihat dan cantik tanpa masalah jerawat dan masalah kulit kering yang menyebabkan garisan halus muncul yang mana garisan halus ini lah yang akan menampakkan wajah kita agak berusia.


Essential Beauty Serum Zaffy.co
Essential Beauty Serum Zaffy.co


Mesti terkejut usia Cik iena 33 kan . Rata-rata rakan yang Cik iena kenal terkejut bila Cik iena beritahu usai Cik iena. Semua ingat Ci iena dalam lingkungan 25 tahun . Cik iena  sememangnya sangat menitik beratkan soal penjagaan kulit wajah agar tidak kelihatan seperti usia Cik iena. Cik iena nak kelihatan muda selalu . Jadi anda juga boleh cuba ok . Tak salah mencuba. Yang mana sesuai dengan anda teruskan pengunaan okay :)


Essential Beauty Serum Zaffy.co


Kepada anda yang berminat untuk cuba produk ini boleh  Whatsapp 011-37304504 or visit INSTAGRAM @zaffy.co


Pembelian online di BELI ZAFFY BEAUTY SERUM

Nota : Artikel ni dah lama tulis tapi baru post :D







2 comments:

  1. Wah....Tq sgt cik iena atas review ni ..pada semua yang nak cuba serum zaffy.co, boleh visit IG ahdlegacy_zaffy.co - ms dhia

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve