Grab The Promo

Gong Cha 12.12 Birthday Drink

 Bersempena ulang tahun Shopee yang ke 5 pada 12.12 ni . Gong Cha menawarkan promosi istimewa khas buat peminat Gong Cha dimana anda boleh dapat kan 3 menu istimewa Gong Cha iaitu Strawberry Taro, Strawberry Matcha Latte dan Strawberry Marble bersempena ulang tahun Shopee.

Gong Cha 12.12 Birthday Drink

 

 

Ketiga-tiga menu ni menarik perhatian Cik iena. Sebelum ni Cik iena pernah cuba menu yang ada strawbery, taro dan juga matcha memang sedap. Paling sedap adalah Taro. Kali ini Gong Cha tampil dengan menu lebih istimewa yang pasti menarik hati peminat Gong Cha seperti Cik iena khususnya.


Gong Cha 12.12 Birthday Drink
Antara air gong cha yang baru je Cik iena beli sebelum kempen Gong Cha 12.12 Birthday Drink. Tak sabar nak cuba

Jom Cik iena kongsikan menu baru Gong Cha 12.12 Birthday Drink

Strawberry Taro


Strawberry Taro

 

Gabungan warna merah jambu dan ungu yang indah akan membawa anda dalam perjalanan melalui awan gula-gula kapas. Rasa strawberi dan taro yang berbeza menyatu dengan sempurna dan tidak saling mengalahkan. Goncang sebelum makan dan perhatikan bagaimana warna menyatu menjadi pemandangan yang melamun di hadapan anda.

 

Tak sabar rasanya nak cuba menu yang berasaskan Taro. Cik iena suka minum air Taro dekat Gong Cha. Lupa nama full menu dia tapi ada nama taro dan Cik iena akan tambah topping White Pearl. Teramat Sedap. Cik iena rasa anda semua pun perlu Cuba menu Taro di Gong Cha.

 

Gong Cha 12.12 Birthday Drink
air Taro dari Gong cha yang menjadi kegemaran Cik iena
 
 

Klik untuk beli Gong Cha Strawberry Taro

 


Strawberry Matcha Latte

 

Strawberry Matcha Latte

Strawberry matcha latte ini menggabungkan rasa manis buah strawberi, susu berkrim dan nota matcha yang sedikit pahit menjadi minuman yang merosot segar. Penampilan merah dan hijau menjadikannya lebih Krismas-y, menggandakan perayaan pada bulan Disember ini!

Klik untuk beli gong Cha Strawberry matcha latte


Strawberry Marble 


Strawberry Marble


Terpesona dengan percikan warna merah di latar belakang warna putih semasa anda meneguk minuman Strawberry Marble yang semestinya bernilai beberapa saat dan hantar di media sosial ... atau lebih (kami tidak menghalang anda). Penciptaan ini terasa lebih enak apabila diisi dengan busa susu khas Gong cha, meningkatkan lagi rasa teh susu strawberi yang enak.

Klik Untuk beli Gong Cha Strawberry Marble 

 


Gong Cha 12.12 Birthday Drink

 


Nikmati Strawberry Taro, Strawberry Matcha Latte dan Strawberry Marble dengan harga pengenalan RM10. Dapatkan potongan 50% apabila anda membeli minuman setiap hari Sabtu dan Ahad pada bulan Disember. 

Pada 12 Disember, gunakan kod promo GC12 untuk menikmati pulangan wang syiling 30% tanpa perbelanjaan minimum dan dapatkan sehingga 500 Koin Shopee apabila anda menyelesaikan pembelian melalui Shopeepay.


Selain itu, pengguna yang menggunakan ShopeePay untuk membayar pesanan Gong Cha mereka di kedai fizikal akan menerima wang tunai RM4 apabila mereka membelanjakan minimum RM10. Tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2020.

Kesemua menu diatas anda boleh dapatkan dengan membeli voucher di shopee apps. Anda boleh klik link link untuk menu menu yang cik iena berikan atau pun anda boleh klik https://shopee.com.my/m/1212-gongcha-shopee-2
 

 



19 comments:

  1. murah tu..nampak sedap plak tu. aduh kat sini tak ada la cawangan Gong Cha..kalau ada nak juga try minum.

    ReplyDelete
  2. teringin nak try matcha strawberry tu. macam unik je perisa tu

    ReplyDelete
  3. weh sedapnyaaa! alaa iena ni saja buat orang terliur esok nak gi cari lah kebetulan ada dekat office or tunggu promo 12/12

    ReplyDelete
  4. Gong cha Taro tu nampak cantik warna dia! Kalau fav sis iena, mesti sedap jugak la tu rasa dia

    ReplyDelete
  5. Lamanya dah tak minum gongcha. Sebenarnya lama sangat dah tak try boba tea baru. Dulu setiap kali keluar confirm nak beli je

    ReplyDelete
  6. Tak oernh rasa lagi air ging cha ni.. Sampai dh ada air baru.. Hehehe. Macam kene try la jawab nya ni.. Hehehe

    ReplyDelete
  7. Wahh... Shopee dengan Gong Cha ada collaboration lagi bulan ni... yang menariknya Strawberry flavor jadi base minumannya.. tak sabar nak try la nanti..

    ReplyDelete
  8. so far akak belum pernah lagi try minuman dari Gong Cha , tapi ada nampak dalam food panda ke grab food camtulah , tengok ni macam teringin pulak nak cuba ....nanti nak cubalah beli baucar kat shopee tu , harap masih ada .....

    ReplyDelete
  9. Oohh that matcha latte is tempting. I love matcha. Curious to see how it would go with strawberries.

    ReplyDelete
  10. Banyaknya Iena beli gongcha mesti sedap ler tuhhhh.. Memacam macam perisa ada ya so innovative

    Cara Nak Target Audience diFacebook

    ReplyDelete
  11. Sedapnya minuman ni.. akk pernah try beli yg melon dan milk tea. Perisa lain x pernah lg

    ReplyDelete
  12. Strawberry taro tu nampak sedap la iena..ok nnt leh serbu ekeke lama tak kuar umah ni...

    ReplyDelete
  13. Kita memang peminat no 1 strawberry. Bila tengok 3 flavor baru ni rasa nak cuba sangat especially yang marble dan taro tu. Nampak sedap.

    ReplyDelete
  14. tak pernah lagi try minum gong cha selama ni reti minum tealive je ehehehe

    ReplyDelete
  15. fd tak pernah minum lagi air gong cha ni, maybe bole try next time. air strawberry taro tu nampak sedap la sebab warna dia menarik

    ReplyDelete
  16. Jenama ni sebenarnya tak ada lagi kat tempat saya Kak Iena... hehehe... maybe ineday boleh lah try. hehehe... nampak best je warna dia tu kan... seronok siap ada sale lagi 12.12.

    ReplyDelete
  17. ohh woow...really love the unicorn colour of these drink esp the strawberry & taro one, cant wait to try them all. Thanks for this. cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  18. Kita dah rasa juga, sedap.. tapi paling suka yang strawberry marble tu, manis-manis buah aje rasa dia..

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve