Grab The Promo

Peace Brand Thai Tom Yum Paste

 


Peace Brand Thai Tom Yum Paste


Peace Brand Thai Tom Yum Paste

 

Jenama Peace Brand Thai Tom Yum Paste ni merupakan jenama dari thailand dan anda tak perlu risau kerana ianya halal. Selepas Cik iena google tentang jenama ini. Ada blogger yang tulis mengatakan bahawa jenama ini adalah jenama yang selalu kedai makan gunakan. Patutlah sedap.

Selain dari memasak cara yang Cik iena guna selalu. Cik iena juga pernah cuba masak tanpa guna bawang,serai,cili api memang sedap. Cik iena pernah masak tanpa bawang , serai, daun limau purut,cili,lengkuas,halia. Rasa nya sedap juga boleh tahan. Cik iena cuma gunakan tomyam paste,cili paste, susu cair, sos ikan dan air perahan limau dan kemudian bahan isi seperti sayur dan seafood. Tetap sedap walaupun tanpa bahan asas yang lain.

Untuk pengetahuan anda lagi tomyam paste ini dah sedia masam, tak perlu tambah asam jawa tetapi Cik iena guna jus perahan limau nipis kerana aroma dan rasa jus limau nipis itu memang sedap. Kalau tak percaya boleh cuba bezakan. Lepas padam api semua baru letak jus perahan limau nipis. Limau nipis tau bukan limau kasturi atau lemon.

Sekiranya anda ingin membeli secara online boleh beli di Tomyam Paste

 

Full Artikel Resepi TomYam ala Thai Sedap 

 



2 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve