Grab The Promo

Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee

Kumpulan peruncit kosmetik, penjagaan kulit dan wangian terkemuka Sa Sa akan menemui peminat mereka dengan Super Brand Day (SBD) mereka di Shopee Mall. Selama dua hari, peminat dapat menikmati potongan harga dan tawaran istimewa untuk jenama premium terlaris seperti Estee Lauder, Kiehl's, Laneige, Origins, Sulwhasoo, Suisse Program dan banyak lagi.


Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee


 

 

Bersama dengan kempen Raya Bersama Shopee di seluruh platform, Sa Sa SBD akan mengadakan platform ‘pengambilalihan’ dengan tawaran kecantikan yang tidak dapat ditolak sehingga diskaun sehingga 70%. Berlangsung pada 15 & 16 April, rakyat Malaysia sedang mencari special deals seperti Origins Mega Mushroom Skin Relief Soothing Treatment Lotion, Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II, LANCOME Youth Activator Serum, LANEIGE Water Sleeping Mask, SUISSE PROGRAMME Advanced Cellular Boosting Solution, Kiehl's Dark Spot Solution, SK II Pitera Essentials Facial Treatment Essence, Sulwhasoo Gentle Cleansing Foam EX 
dan banyak lagi, ditawarkan dengan harga eksklusif.

Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee

 

Menurut Kitty Kwok, Wakil Presiden Pembangunan Perniagaan (eCommerce), Sa Sa International Holdings Limited,

"Prestasi dalam talian Sa Sa telah berkembang pesat dengan kehadiran Kedai Rasmi di Shopee Mall selama setahun terakhir, dan menjadi salah satu yang terbaik dalam talian kedai kecantikan kerana sokongan peminat Malaysia dan pencinta jenama kecantikan kami. Melalui Hari Jenama Super di Shopee, kami ingin berkongsi kebahagiaan dengan semua pelanggan kami dengan memberikan potongan harga, baucar dan hadiah kepada mereka. Ketika kami menghampiri salah satu festival paling terkenal tahun ini untuk pangkalan pelanggan kami di Malaysia, kami berharap mereka juga dapat mengambil kesempatan ini untuk memanjakan diri dengan rawatan kecantikan ini untuk Raya yang indah dan indah. "

Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee

 

Dengan lebih dari 1,500 produk kecantikan yang tersenarai di kedai mereka, pasti ada sesuatu untuk semua orang semasa Sa Sa SBD. Dua jenis Fortune Bags akan ditawarkan pada harga RM133 dan RM93 yang akan mengejutkan pembeli dengan barang misteri di dalam beg tersebut.

 

Lebih jimat di Shopee dengan menggunakan baucar ini semasa pembayaran:

  • SASARM6 Untuk menikmati RM6 off dengan minimum pembelian sebanyak RM60;
  • SASARM22 Untuk menikmati RM22 off dengan minimum pembelian sebanyak RM220;
  • SASARM35 Untuk menikmati RM35 off dengan minimum pembelian sebanyak RM350 and
  • SASARM888 Untuk menikmati RM100 off dengan minimum pembelian sebanyak RM888.

 


Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee

 

 Jangan terlepas sesi Shopee Live yang berlaku pada 16 Apr, 21:00 kerana Sa Sa akan memberikan hadiah khas dan baucar masa terhad.


Sa Sa Lancar First Super Brand Day di Shopee



Nikmati penghantaran percuma di seluruh kedai apabila anda membeli minimum RM50 di Kedai Rasmi Sa Sa semasa Hari Jenama Super. Pergi ke https://shopee.com.my/sasa.os untuk menikmati tawaran menarik, dan tambahkan produk kegemaran anda ke senarai whishlist anda. Bayar dengan ShopeePay untuk mendapatkan pengalaman membeli-belah yang mudah semasa Hari Sa Sa Super Brand.

 

 


 

 

 



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve