Grab The Promo

SHOPEEPAY FOR A DONUT HUNT

Donat dan kopi merupakan menu sarapan pagi, teh atau snek penting semasa dalam perjalanan yang stereotaip . Sekiranya anda mencari snek malam atau mencari makanan manis untuk berbuka puasa, Shopee  di di hutan bandar untuk mencari tawaran donat menggunakan dompet mudah alih, ShopeePay.

 

Rakyat Malaysia kini dapat menikmati makanan manis ini dengan promosi yang menampilkan jenama seperti Krispy Kreme, Big Apple Donuts dan J. Co Donuts.

 

Krispy Kreme



Krispy Kreme melancarkan semula Nutella filled ring donuts mereka kerana permintaan ramai, dan baru-baru ini membuka cawangan di Bangsar South.


Krispy Kreme



Tambahkan Iced Hazelnut Latte untuk bersantai pada waktu petang yang panas - dengan perbelanjaan minimum RM10, dapatkan pulangan tunai RM4 semasa menggunakan ShopeePay. 


Big Apple Donuts


Tidak ketinggalan, Big Apple Donuts membuka cabang di Bandar Mahkota Cheras, dan juga menawarkan makanan yang penuh dengan Nutella dengan Stella Nutella dan Captain Nuts donuts mereka.

Dapatkan wang tunai RM3 dengan perbelanjaan minimum RM15 - shopee mengesyorkan kotak 4 untuk berkongsi


J. Co Donuts


J. Co memutuskan untuk menumpahkan teh - secara harfiah. Lawati cawangan terdekat anda dan cuba lattes, frappes Houjicha yang baru diperkenalkan dan, tentu saja, donat - yang dijual seperti kuih panas.


J. Co Donuts



Gunakan ShopeePay dan dapatkan pulangan tunai RM4 apabila anda membelanjakan minimum RM10 di cawangan J. Co terdekat. Atau, beli Voucher ShopeePay dengan harga 5 sen pada aplikasi Shopee anda, dan tuntut pulangan tunai 40 peratus sehingga RM4 di kedai terdekat anda, eksklusif semasa anda membayar dengan ShopeePay.


SHOPEEPAY FOR A DONUT HUNT




1 comments:

  1. kat simpang ampat tak de... bila entah nak ada.. ada Big Apple pun jadi la..

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve