Grab The Promo

ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan Sambutan Hari Raya

KUALA LUMPUR, 19 APRIL 2023 - Sempena Bulan Ramadhan dan Hari Raya yang bakal menjelma, ShopeeFood bersama Pizza Hut menganjurkan beberapa majlis berbuka puasa
di seluruh Lembah Klang dan Selangor untuk mengumpulkan rakan kongsi penghantaran makanannya.
Kempen #ShopeeDeliversLove sudah memasuki tahun kedua dan ianya bertujuan untuk menunjukkan rasa penghargaan kepada Rakan kongsi penghantaran ShopeeFood.

 

ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan  Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan  Sambutan Hari Raya
ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan  Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan  Sambutan Hari Raya

Ratusan rakan kongsi penghantaran telah menghadiri sesi tersebut di beberapa lokasi seperti Wangsa
Maju, Kota Damansara, Kepong dan Kajang. Selain menjamu selera dengan pelbagai pizza yang lazat dan
minuman yang disediakan oleh Pizza Hut, rakan kongsi penghantaran juga menerima banyak barangan lain seperti Kuih raya dan baucar petrol. 


Menurut Kwa Yin Leng, Ketua Operasi ShopeeFood Malaysia mereka sangat teruja untuk menganjurkan acara ini setiap tahun untuk rakan kongsi penghantaran . ShopeeFood mengiktiraf
peranan penting rakan kongsi pemandu dalam perniagaan mereka. Oleh itu, ShopeeFood akan terus mendekatkan diri dengan rakan kongsi penghantaran untuk lebih memahami keperluan mereka.
Tambah beliau lagi mengambil maklum balas rakan kongsi pemandu dengan serius,
melaksanakan inisiatif dan dasar sokongan yang memenuhi keperluan dan terus memperbaikinya
kebajikan adalah amat penting bagi ShopeeFood.


ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan  Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan  Sambutan Hari Raya

Dalam pada itu tegasnya lagi, ShopeeFood komited untuk menyampaikan kualiti perkhidmatan tertinggi untuk pelanggan dengan menyediakan pelanggan dengan nilai, kepelbagaian dan kemudahan melalui ekosistem bersepadu. ShopeeFood   berharap dengan menyediakan makanan yang baik kepada rakan kongsi penghantaran, ShopeeFood akan mempunyai lebih fleksibiliti untuk memerhati
tugas mereka semasa menghantar pesanan pelanggan dalam tempoh sibuk ini.

 

Selain menerima makanan, rakan kongsi penghantaran juga turut diberi peluang memenangi hadiah bertuah yang menarik itu termasuk telefon pintar, topi keledar dan pakaian menunggang lain seperti baju hujan.

 

ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan  Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan  Sambutan Hari Raya

Rakan kongsi penghantaran yang ditemu bual semasa acara itu juga menyatakan penghargaan mereka atas inisiatif daripada ShopeeFood. En. Faizal bin Hashom yang telah bekerjasama dengan ShopeeFood
selama lebih satu setengah tahun berkata: “Ia adalah acara yang hebat, dan saya berharap ShopeeFood dapat menganjurkan lebih besar pada masa hadapan supaya lebih ramai pemandu boleh menghadirinya bersama-sama. Masa untuk mengadakan acara itu pada bulan Ramadan dan Hari Raya juga baik.”

 

Seorang lagi rakan hantaran iaitu En. Abdul Qayum Bin Baharum berkata: “Acara ini sangat bagus untuk
pemandu untuk berkumpul bukan sahaja bertemu rakan baru yang bekerja di kawasan yang sama tetapi juga peluang yang baik untuk bertemu dengan pasukan pengurusan ShopeeFood. Hadiahnya sangat menarik dan sayabersyukur kerana dapat menyertai majlis ini. Terima kasih ShopeeFood.”


Untuk tempoh Hari Raya, ShopeeFood juga menawarkan diskaun istimewa dari 20 - 21 April.
Tawaran itu termasuk Penghantaran Percuma dan menampilkan pelbagai peniaga seperti myBurgerLab, HWC Coffee, and Nasi Ayam Penyet.


ShopeeFood dan Pizza Hut Raikan  Rakan Penghantar Makanan untuk Ramadhan dan  Sambutan Hari Raya

ShopeeFood telah ditubuhkan pada 2021 untuk membantu penggunanya mendapat manfaat daripada kemudahan dan pengalaman penghantaran makanan tanpa kerumitan dengan menyediakan pelbagai pilihan kedai makan, daripada kedai popular hingga tempatan gerai makanan jalanan, pada nilai terbaik. Sebagai sebahagian daripada ekosistem Shopee sedia ada yang merangkumi dompet mudah alih ShopeePay, bersama-sama dengan tawaran dan promosi yang menakjubkan sepanjang tahun, rakyat Malaysia mempunyai pengalaman pembayaran dan penghantaran yang selamat dan bermanfaat dengan ShopeeFood.







1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve