~ ღ♥.:Tom Yam Paling tak Sedap :.♥ღ~

Kryolan Giveaway Time!!!-->WANNA FREE FOUNDATION CLICK HERE

Tom Yam Paling Tak SeDaP !!!!




hah..nie nk g tau nie sapanjang iena mkn tomyam..

tomyam dkat kdai

PRIK THAI

PANDAN INDAH nie lah yang paling taksedap..


memang tak sedap giler...

Aritu adek dtg key ell nk mkn tomyam sayur..

kami dua beradik mmg suka mkn tomyam sayur..

bawak lah g kdai yg slalu mkn tu...akak tu plak cuti..

almaklumlah org klantan cuti raye aji lame..

terpaksa lah cari kdai lain..bnyk plak kdai yg tutup...

g lah singgah prik thai..kami bungkus jer...order tom yam sayur...

tom yam sayur dia mmg xder ruper tomyam...hitam jer kale dia..

bau tom yam pn xde..cume masam jer..

pastu manis pulak tu...

sayur dia layu2 mcm dah di panaskan berkali2..

serai dia pn bukan kale ijau..kale oren..

mcm tomyam yg dh dipanaskan berkali2 lah..

memang tak sedap giler...
rase mcm sup yg d letak kicap manis tambah limau...

mmg tak sedap...dah lah tak sedap..
saket perut 3 hari di buat nye sb mkn tomyam kdai prik thai tu..

pasnie mmg xkn g kdai tu lg lah..mmg x sedap...
klu saper2 nk mkn tomyam jgn lh g kai prik thai pandan indah tu..

pasti menghampakan....

hmmmm nie pas bukak bungkusan...
nie gamba tomyam yg tak sedap giler tu..






0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog