Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Monday, January 11, 2010

hari yg cukup memenatkan

Hari nie adalah hari yg cukup memenatkan..
mlm td balik dr kampung smp key ell pkl 1.30 pg.Lpastu pukul 3.30 pg dh kene bangun sb pukul 4.00 pg ..nk g jemput bakal adek ipar(SOLEHAH) dkat stesen putra..hari selasa nie dia ade pendaftaran dkat kolej komuniti hulu selangor..lpas amek dia kene g hantar adek(DEQNOR) kat UKM Bangi pulak..ingatkan sempat le nk rilek2 kejap lepas jemput solehah(sblm anta deqnor ke UKM)..tapi malangnye mmg tak sempat sb ade masalah sket..si solehah ni tersilap turun bas lorr..aiyoookk pening2..dah cakap dh turun dkat hentian putra..

  Nak jadi kn citer..kol 4 pg tu kua nk jemput dia dgn abg dia ler(mael)..punya lah awal sampai..ingat kn solehah dh nk smp lh..rupe nye blm lg..tgu lah dlm keter sampai tertidor..dlm kol 5 kot dia msg dh smp..kami g la kuar cari dia..call dia dia ckp dkat teksi..habis tawaf satu hentian putra tak jumpa..abg dia angin giler la..pastu iena suh abg dia tny..suruh solehah tanya dekat orang sebelah tu dia kat mane sekarang..stesen putra kat mana..sekali terdengar org tu ckp...klu nk g stesen putra kene naik bas lagi dek...hakhakkkkkkkkkkkk..sah2 bukan kat putra..ade ke patutu dia turun dekat gombak..adoyaiiiii..putra dgn gombak jauh beza nyer tuh..terpaksa lah pergi amek dia kat sane..dah ler tak tau tempat ..pakai hentam jer..tanye pakcik2 teksi kat situ dia ckp klu benti kat gombak..bas akn benti kat greenwood..klu greenwood iena tau lh jln..iena tunjuk lh jln..

Sampai greenwood dia tak nampak adek dia ..dia marah2..hah nie salah tempat nie ..mana iena bawak nie...adeshhhhhh...geram betol lh dgn dia betul lh itu greenwood...cume kene lh pusing carik...tak kn lh adek dia nk muncul depan mate...saket nye hati tak terkate..
ade ke dia nk patah balik..d sebabkn iena yakin iena betul..iena suruh dia jln dpn lg cari kt dpn..sb iena yakin sgt..mael sebok marah2..greenwood nie besar..mane nk carik..hakhak..takder lh besar mane pn greenwood tu..ape daaaaa..greenwood terletak kat gombak..gombak tu yer lah besar..greenwood tu kt situ jelah...hmmm saket jiwa...sabar jelah..malas nk melawan..

Finally jmp jgak adek dia..
bas tu berhenti dkat depan shell greenwood..terdiam dia kat situ..sblm tu dia ade kate
dah sah2 salah tempat nie..mane iena bawak nie..hakhak..tu lah..baran tak bertempat..marah2 adek dia sb salah turun bas..pastu nk marah iena skali lak..kn dh malu sndri..pas jmp solehah,balik ler umah iena kat pandan..smp je terus hantar deqnor kat UKM bangi..balik pandan balik smp pkl 8 pg..pastu pergi kerja..
huwaaaaa sangat ngantok..nasib baik lah meeting hari ni cancelled..kalau tak mesti iena menguap sentiasa..
:)

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment