Assalamualaikum... atuk ooo atuk

hari ni g jejalan kt blog mrs weiyda..
huhu terperasan la pulak upin ipin yg comel tu..
comel je tgk benda tu..
pastu g ler kt situ..
kunun2 nk right click la..
tetibe kuar suara..
Assalamualaikum... atuk ooo atuk..
haha terkojut den..
best la pulak..cam menarik..
iena pn klik la upin ipin tu..
keluar la blog kt mane nk dapat kan coding tu..
hehe iena pun copy paste ler..
tapi iena ubah kedudukan dia..
owkay korang boleh je klik gambar upin ipin tu..nanti akan link ke blog tu
tp klu nk amek kat sini pun boley..

COPY CODE pastu PASTE dkat Add Gadget->HTML/Javascript


kalau korang nk ubah kedudukan cam iena camnie cara nye..
by default dia da set kan 'top','0px','left','0px'
maksudnye kedudukan dkat atas(top) 0px..atas skali...
kedudukan kiri(left) 0px...sebelah kiri skali..
ni macam kordinat lah..
mcm iena iena ubahkan ke kanan siket dr yg asal..
'left','0px' ..jgn letak 0px...letak la 100px ke 200 px ke..(so dia akan ke kanan sedikit)
so gambar tu akan beralih ke kanan sedikit...
kalau nak letak ke kanan skali
'left','0px' TUKAR 'right','0px'

kalau da nak letak kat bawah skali

'top','0px'
TUKAR 'bottom','0px'

korang kene cube tukar2 kordinat pastu tgk kat blog..
ape jadi..rase nak alihkan kedudukan ..tukar lagi kordinat tu..
sampailah korang puas hati dengan kedudukan upin ipin tu




credit to http://adiwidget.blogspot.com/ AND mrs weiyda






IKLAN



iena nak mintak jasa baik korang



untuk undi iena ley tak



haha muker tak tau malu btul..



hehe ;)



buley la.. buley la erk..



korang ley undi kat blog mrs weiyda






contest number iena 29.SITI FAZLINA



undian anda amat saya harapkan & hargai..

TarIkh Tutup Undian : 25/03/2010





http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-sampai-25032010top-12.html








JIKA RAJIN..SILA KLICK..







0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve