sebarkan... perogol yg sadis...wanita terianaya



----- Forwarded Message ----

From: 
my friend

Sent: Wed, March 10, 2010 5:31:31 PM

Subject: Fw: sebarkan... perogol yg sadis...wanita terianaya



TOLONG CKP KAT ADIK2 U.................Hal ini berlaku di KL baru2 ni..cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol. Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa. Kawan dia keluar ofis agak lewat iaitu agak2 dekat malam juga. Dia terserempak dengan seorang kanak2 menangis di tepi jalan. Kerana kesian, dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia sorang2 petang2 begini. Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya. Budak tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Perempuan ni kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa2 terus bawa budak tu ke alamat berkenaan. Setibanya di rumah itu, dia pun menekan loceng pintu.. Sejurus kemudian dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit, dalam keadaan telanjang. Kondom ada di merata2 dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tak mengenali penyerangnya. Begitulah jenayah akhir2 ini mensasarkan mangsanya. Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak2 itu, sebaliknya hantar je dia ke balai polis yang berdekatan. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> P/S: Hantarlah kepada rakan2 anda yang wanita supaya mereka berhati2 & hantar pada rakan2 anda yang lelaki supaya mereka boleh memperingatkan adek2, kakak2 & ibu mereka. Selamatkan mereka dari menjadi mangsa syaitan yang bertopengkan manusia. Jangan biar naluri keperihatinan mereka mendatangkan bahaya pada mereka sendiri 









IKLAN









iena nak mintak jasa baik korang



untuk undi iena ley tak





haha muker tak tau malu btul..





hehe ;)





buley la.. buley la erk..





korang ley undi kat blog mrs weiyda










contest number iena 29.SITI FAZLINA





undian anda amat saya harapkan & hargai..

TarIkh Tutup Undian : 25/03/2010








http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-sampai-25032010top-12.html











JIKA RAJIN..SILA KLICK..








2 comments:

  1. ya Allah..
    ada2 je ceta zaman skang ni tau..heiii...
    tolonglaaaa..
    tak kesian ka langsung??cuba la benda ni jd pd anak bini drg??

    ReplyDelete
  2. tau xper..
    tak sangka sampai mcm tu skali..
    jadi takot pulak nk tolong org..
    hati kater nak tlg..
    tp bile pikir2 balik takot ini muslihat je kn..
    hmmm ape2 pun nk tolong org jangan berseorangan..mesti ade member..
    klu member tu lelaki la..
    klu ppuan senang je dia pelampang kiter..mau pengsan dua2..
    ;)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog