Berkelah & small Reunion for SPM 2002 SMKSM & Yang Seangkatan Dgnnyer

Salam to all my friend..
ehee iena plan hujung minggu ni nk berkelah dgn kwn2 lama kt skolah dlu sambil menunggu durian jatuh..
hehe skrg kn musim buah kat btg kali..
rase cam best plak berkelah sambil tunggu buah durian kan..
tapi sungai kat dusun iena tu biasa2 jer lah yer kawan2..
yang pasti air nyer jernih dan sejuk + bersih..tiada pencemaran lg owkay..
yang paling special ade buah durian ler..
sambil2 kiter mandi tu boleh lah kutip buah durian yg jatuh + makan durian..
mak kate musim buah kali nie..buah yg lain xbnyk..buah durian saje yg bnyk..
so kiter mkn durian lh yer kwn2..
berdoalah supaya ahad tu banyak buah durian jatuh k..
nYuMMyyy...
nampak nyer sabtu nie iena kene g survey kat dusun dlu lah..
nak cari tempat tuk lepak..
almaklumlah dusun tu time musim buah jer org dtg..
haha ..owkeh2 cukup sudah bebelan iena..
jom layan cket gambo iena dulu2 kat dusun






































































haha bnyk nyer gambo..
nie time zaman mude2 dulu..
now dh bertudung k..
dh tue lh kate kn
;)
lalalalaaaaa
harap sangat2 my friend dpt join
okehh my prenzzz nie link event nie..approve invitation k


2 comments:

  1. haha best kn..
    tp kali ni tak bnyk buah2 yg lain..
    kali ni bnyk durian jerk
    ;)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve