Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Wednesday, July 21, 2010

~ ღ♥.:MAJLIS BERTANDANG LIZ :.♥ღ~

Ahad lepas 18 Julai 2010 ,iena mekap member kawen untuk majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki..
Firstly jutaan terima kasih d ucapkan kat pengantin sb mempercayai iena utk mekap kn pengantin untuk majlis bertandang nie..
mule2 takot gak..sb belah ppuan mekap artist yg mekap u...
so takot ler kalau2 x cantek ke iena mekap nie..
risau lah gak kn..tp bagus lah liz memberikan penuh kepercayaan buat iena..
iena cume mekap n jadi pengapit dia jer..
baju tu dia sewa dkt mak andam sblm nie..
Majlis tu diadakan di teluk intan,perak...
Tapi iena mekapkan liz dkat umah mak liz jer..kat puchong..
As requested by pengantin..iena sampi puchong around 7.00 am..
perghh awal kn..
lalaaa bangun kol 5.30 pg tu bangun..
pengapit pun nak mekap jgak kan..
huhu..
Actually mase mekap nie x sempat nk touchup pn sb dh x cukup masa..
smp awal tapi start mekap around 8 lebih gak la..
ade masalah teknikal sket..
huhu pengantin owh pengantin..
tp xper seb bek sempat siap..cume x puas ati cket x dpt wat last touchup ler..
dah sume dok tgu kt luar nk gerak ke teluk intan..
owkeh jom layanzz gambo nie
;)
opss agak putih sb iena gune Dermacos Camouflage Cream 3.5
gune kale cerah sb Kryolan Translucent Powder tu agak gelap sket..
so takot kalau gune d4 dgn powder tu makin gelap plak..
hehe sume pengantin nk nmpk cerah kn..so xpelah kot..



Pengantin comel



pengantin with mak andam a.k.a pengapit



comel nye kami



peace no war



alalaa sweet nyer pengantin



pengantin drive sndri tu



iena membebel..jalan slow2 pengantin



iena : haha lapo nie..da boley mkn ke



huhu tgh nengok kain pengantin..asyik tersangkut dgn heels jerk



iena: liz liz benti..kain tersangkut lg



Cantekkan baju pengantin kale ijau



bersalaman dgn mak mertua



muah..sayang mak



dah siap bersalaman



renungan menggoda pengantin


Sekian..siket jer gmbr yg ade sb iena x sempat amek gambo..
Harap Liz Berpuas hati dengan mekap iena eyy..uhuuuu

2 comments:

  1. apesal pengaPIT Pengantin tu NAmpaK LAgi menyerlaH...INTepremmm lebIHHH NAMPAkkkk..!! canTIKKK!! TEMA yaNG MENArikkkk...~~

    ReplyDelete
  2. hehe mrs weiyda..iena nie kn suker jd pengapit over..haha
    ;)
    cantek kn kale ijau

    ReplyDelete

Facebook Comment