Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Tuesday, August 17, 2010

Etika Berpayung Di Bazar Ramadhan

Etika Berpayung??
pesal lak iena nie merapu pepagi nie kn..
Semalam g bazar ramadhan padang MPAJ...
kn skrg nie musim hujan..so mestilah semua pakai payung kn..
kalau dh pakai payung tu sila hati2 dgn org sekeliling
jangan pakai redah jer..buta lak mate org terkena bucu payung kamu tu..
Semalam sume org ok je bwk payung tu
biler berselisih yg mane payung gedabak besar tu akan beralah..
dorang naikkan payung setinggi boleh..
so yg payung single kecik cm payung iena bwk tu kite alter kn kedudukan supaya tak terkena kepala or mata org lain kn..
ade minah dua org nie..xtau ler knp tak reti2 nk bwk payung elok2
sume dia langgar..
dah lah payung gedabak besar..
iena yang payung ciput kecik nie yg bg dia laluan
angkat setinggi boleh supaya tak terkena dia
tapi dia boleh buat bodoh tak betulkan kedudukan payung dia sampai terkene payung dia kat kepala iena
pastu wat bodoh jer x kate sorry ape..ternonong2 tergedik2 meneruskan perjalanan..
ishh agak geram lah..
seb bek ler bulan pose..
tergedik2 lah ko smp pengsan kat bazar tu..
haha okeh2..terlebey suda
;)

 

IKLAN OWNER BLOG

Jom Vote My pic Utk Ayunar Hijab Style Challenge Contest
Klik SIni

 

 

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment