Get WeLL sOoN My DeaR

Today cik iena kt Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM)
adek cik iena kene tahan masuk wad sb suspect Appendix..
Yang Lawak nye cik dayah nie degil sibuk nak balik ..ade lab lah..ade kelas la..
haishh degil..doktor kate selagi demam tak okay tak boleh balik..
cik dayah nie tak habis2 ckp "aku demam ke" rase mcm tak demam..
cume saket bahagian pinggang kt perut tu je lah biler berjalan + sesak nafas..
tp today da beransur okay..

Mlm td dlm kul 9 mlm bwk cik dayah g Pusat Rawatan Al-Zahra bangi..
doktor cek darah n air kencing..then doktor kate dia suspect Appendix..kene refer ke HUKM jugak mlm nie..

So lepas tu bwk terus g HUKM..
fuhhh lame giler menunggu...
kul 2.30 pg masih menunggu..
cik dayah jumpa 5 org doktor sblm kene tahan masuk wad..
setel sume bwk g x-ray naik wad..cik iena pn balik la..
cm sedey je nk tinggalkn dia sorang kn..
sampai umh dlm pkl 4 pg...

ngantukss seyhh..
ape2 pon get well soon yer cik dayah..
hehehe cam seram je kn duk dlm bilik pengasingan..
insyaallah dgn izinnya smg cpat sembuh..







2 comments:

  1. alhamdulillah da beransur okay..
    7 org doktor jumpe dia utk sah kan perlu bedah or tak
    hihihi

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog