BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR


 
Selepas kupas bawang-bawang dan sayur-sayur, cik iena tolong deqnor untuk siapkan hantaran yang masih belum siap. Kali ni deqnor yang buat hantaran sebab cik iena datang lambat. Deqnor datang awal sehari. Berbakat sungguh adik cik iena ni okay. Boleh lah akak kawin nanti deqnor tolong buatkan hantaran.


BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR

Jumlah dulang hantaran ada 11, Deqnor dah siapkan 8 Dulang. Berbaki 3 iaitu sirih junjung, buah dan homemade chocolate.Sirih junjung , kakak ipar aline iaitu kak ayu yang buatkan . Cik iena cuma tolong deqnor bungkuskan homemade chocolate. Selepas siap tolong deqnor. Cik iena buat hiasan bunga tangan untuk aline.

 
 
ratu selfie
Selfie dulu sebelum sambung kerja hehe

ratu selfie
peace.. selfie lagi

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena


Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena


Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena


Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena


homemade chocolate

Bungkus Homemade Chocolate By Cik iena


Paper yang cik iena guna untung bungkus coklat ni memang paper yang di khas kan untuk bungkus coklate dan gula-gula tau. Bukan guna paper biasa. Lupa pula nak ambil gambar paper tu
(^_~)

Okay sambung pulak, tengok deqnor buat hantaran

Ni deqnor panggil sarang cinta
haha
Cik iena panggil
saranghaeyo (^_~)


BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR

BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR
huhu cik pengantin dok mengilap buah

BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR

BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR

BTS HANTARAN ALINE BY DEQNOR

Okies, selepas tolong deqnor buat hantaran, cik iena buat bunga tangan untuk aline pulak. Guna bunga segar tau . Tangan cik iena ni pelik sikit. Bunga artificial/plastik cik iena tak berapa mahir. Kalau hiasan bunga segar cik iena ok.


iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve