Pantai Batu Hitam, Pahang


Pantai Batu Hitam, Pahang

Setibanya kami di pantai batu hitam pahang kami memulakan operasi berjalan di pesisir pantai untuk mencari nelayan memukat ikan. Destinasi percutian kami sebenarnya adalah cherating tapi teringin nak tengok nelayan memukat lagi. Sebelum ni cik iena pernah memukat bersama nelayan di pantai batu hitam . Memandangkan Cherating dan pantai batu hitam tak berapa jauh . Dalam perjalanan ke Cherating cik iena singgah lah pantai batu Hitam.

Tapi Malangnya pencarian ini tidak menemukan nelayan di pesisir pantai .
 
Pantai Batu Hitam, Pahang
di hentian temerloh cik iena tidur sekejap

Tak jumpa Nelayan kita bergambar je lah ye.


Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang


Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang



Video budak takot laut



Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang

Pantai Batu Hitam, Pahang
 
Okay dah penat berjalan di pesisir pantai mencari nelayan. kami pun berangkat ke Cherating. Dalam perjalanan keluar daripada pantai batu hitam. Jeng jeng jeng
 
Baca sini
http://www.ienaeliena.com/2015/05/sepagi-bersama-nelayan.html 

iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve