Grab The Promo
Grab The Promo
Grab The Promo
Showing posts with label holiday. Show all posts
Showing posts with label holiday. Show all posts

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu
Pantai kemasik terengganu ini memang cukup indah permandangannya. Adik pun nak selfie. Ok jom tengok gambar kami selfie.
Terima Kasih HTC Malaysia bagi hadiah HTC One M 9 Plus yang awesome ni.
Cik iena ambil gambar guna phone HTC One M 9 Plus je.
 
Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu


Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu

Selfie di Pantai kemasik terengganu
 
 
Okay, sekian gambar dari ratu selfie
(^_~) 
 
Gambar-gambar lain di pantai kemasik terengganu
http://www.ienaeliena.com/2015/06/pantai-kemasik-terengganu.html 

iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

Pantai Kemasik Terengganu



Pantai Kemasik Terengganu

Jika anda seorang peminat photography, pantai Kemasik adalah satu tempat wajib bagi anda untuk kunjungi jika datang ke Terengganu.Terletak sekitar 10 kilometer daripada bandar Kijal, pantai ini boleh di kunjungi terus menggunakan kenderaan.Terdapat kemudahan meletak kereta, gerai jualan serta tandas awam. Dengan keunikan bongkah-bongkah batu kelihatan seperti bukit-bukit kecil ditepi pantai menambahkan lagi suasana keindahan.Jika berani anda boleh menyeberangi alur sungai berhampiran dan ketika air surut tidak menjadi masalah untuk kita melalui sungai ini dan berjalan terus ke arah ‘bukit batu’.

 
Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu





Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu




Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Anda boleh memanjat batu besar disitu bagi melihat panorama pantai Kemasik dari sudut yang berbeza tetapi di nasihatkan supaya berhati-hati dan memakai pakaian dan kasut yang sesuai.Berhampiran pantai juga terdapat perkampungan nelayan.Sekitar jam 10 hingga 1 tengahhari kita akan dapat melihat para nelayan pulang dari laut secara berperingkat dan segala hasil yang meraka bawa pulang di jual beli secara lansung oleh penduduk setempat mahupun para peraih ikan.

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu


Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu

Pantai Kemasik Terengganu
 
 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=oBGeeVnUqMw&list=UUjRKCNU-MtrtELSE1zPUy_g&index=8

Wahh banyak kan gambar tuan empunya blog :). Tuan empunya blog memang suka bergambar nie.
Insya Allah nanti nak bawak kawan-kawan photographer bercuti kat sini pulak.


iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

Sefajar di Cherating Beach

Hajat di hati nak tengok fajar menyinsing tapi terlewat bangun. Sekitar jam 6.40 sampai di tepi pantai.Hari pun dah terang. Cik iena and adik ambil peluang untuk mandi laut di awal pagi. Cuaca yang redup takde lah sun burn nanti. Skin cik iena memang cepat sun burn T____T

Cerita dan gambar akan dikemaskini selepas pulang bercuti :)

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve