Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Monday, September 21, 2015

Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015


 Karnival Sepaktakraw Kebangsaan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)-Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kesembilan 2015 di Kompleks Sukan UiTM, Shah Alam pada 17 hingga 20 September 2015  mencipta rekod penyertaan terbesar dalam sejarah penganjurannya sejak tahun 2007. Jumlah Hadiah terkumpul yang ditawarkan adalah sebanyak RM15,650 .



Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
Kesemua peserta yang terlibat di Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015



Universiti Putra Malaysia (UPM)  telah membuktikan keunggulan sebagai jaguh kategori Institusi pengajian tinggi (IPT) apabila membolot gelaran juara di  Karnival Sepak takraw Kebangsaan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)-Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kesembilan dan dikuti oleh Universiti Teknologi Mara (UiTM)  di tempat yang kedua.


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
Cik iena hadir untuk memberi sokongan kepada adik



Cik iena berkesempatan menghadirkan diri di Karnival Sepak takraw Kebangsaan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)-Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kesembilan 2015. Kehadiran cik iena adalah untuk memberi semangat kepada Adik cik iena yang mara ke peringkat akhir dalam katagori Wanita.




Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
Naib Johan Kategori Wanita Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015


Tahniah cik iena ucapkan kepada adik cik iena (Cik Yatie Jamil) dan rakan-rakan yang mewakili UiTM B ke Peringkat Akhir dan berjaya menempatkan diri di tempat ketiga dan kedua. Walaupun adik cik iena agak sedikit kecewa dengan kekalahan tipis pada set yang kedua. Sedih juga cik iena lihat adik cik iena menangis tapi cik iena tetap berbangga kerana adik cik iena telah mendapat tempat yang kedua. Sekurang-kurangnya dapat melayakkan diri ke peringkat Akhir. Johan berjaya di rangkul oleh Sukma Perak C.

 

 

 

 Video LiveUpdate di Instagram















 
 
 
 
 
 
Gambar cik iena di Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
Cik iena dan adik, cik yatie jamil
Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
cik iena dan adik juga, deqnor :)

Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
wefie bersama adik-adik UiTM

Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
Cik iena dan adik-adik


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
sementara menunggu sesi  penyampaian hadiah , layan perlawanan akhir kategori IPT (UiTM VS UPM)


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
eh cik iena pun nak menyibuk ambil gambar dengan pemenang

Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
ehh sebenarnya cik yatie jamil bukan adik kandung tapi awek kepada adik kandung tu yang berbaju putih tapi kami sekeluarga dah anggap cik yatie jamil macam ahli keluarga sendiri :)


Karnival sepak takraw kebangsaan KPT-UiTM 2015
sambil2 tengok game kita wefie :)



Wokay sekian update untuk cerita semalam :)
Untungkan awek-awek adik lelaki cik iena hehe . Semuanya rapat dengan keluarga cik iena. Keluarga kami memang mesra alam gituh. Tak sombong tak diva .. tak cerewet. tak pilih bulu. tak suka musuh sana musuh sini.  ahahah ape lagi ehh, kene tanya awek-awek adik la kot. Cik iena ada 3 orang adik lelaki yang mana berusia 27 tahun , 22 tahun dan 4 tahun . Yang masih takde awek rasmi yang bongsu lah berusia 4 tahun. 




iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com


No comments:

Post a Comment

Mini Lazada