Grab The Promo

Siapa Adik Alif Syazwan bersuara merdu yang menyanyikan lagu Putus Terpaksa Ziana Zain

Pada yang pernah melihat video yang di muatnaik oleh cik iena nyayian adik Alif Syazwan  yang mendendangkan lagu Putus terpaksa  oleh Ziana Zain pasti tertanya-tanya siapakah gerangan adik Syazwan yang mempunyai suara  lunak dan merdu itu.


Siapa Adik Alif Syazwan bersuara merdu  yang menyanyikan lagu Putus Terpaksa Ziana Zain




Pada asalnya cik iena upload di fanpage cik iena kerana cik iena suka lagu nyanyian Adik Syazwan . Cik iena dapat hasil dari  perkongsian sahabat di facebook. Di sebabkan suka suara adik syazwan mendendangkan lagu tersebut, cik iena download dan ambil bahagian yang cik iena suka kemudian  upload di fanpage cik iena supaya senang cik iena untuk dengar lagu tersebut.






Pada asalnya video perkongsian di facebook ni panjang. tapi sebab suka lagu yang di nyanyi oleh Adik Syazwan , cik iena sanggup edit video dan upoad  semula. Bila dah upload memang replay selalu lah. Senang nak cari sebab di fanpage sendiri.  Selain untuk cik iena dengar cik iena juga share di fb cik iena dan ramai juga yang turut share video berkenaan sehinggalah jumlah view mencecah 82,000 .

Memang banyak komen yang di berikan tidak kira positif mahupun negatif. Tapi pada cik iena ini adalah minat dia menyanyi, tidak menjadi kesalahan untuk seseorang minat menyanyi atau sebagainya asalkan dapat seimbangkan minat tersebut dengan pelajaran. Kita pun pasti ada minat sendiri kan. So jangan lah nak berfikiran negatif okay (^_~)


Terdetik di hati nak tau siapakah gerangan adik syazwan. Biasanya cik iena memang suka google meng google tapi di sebabkan cik iena tersangat sibuk dengan kerja sepenuh masa dan part time blogger. Memang cik iena mengalami kekangan masa untuk jadi detektif conan (^_~)

Sehinggalah suatu hari ada sumber yang di percayai memberikan maklumat tentang adik Syazwan.
Untuk pengetahuan semua,  Adik Syazwan berasal dari Alor Setar, Kedah . Berusia 13 tahun dan bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Mergong .

Adik Syazwan mula menyanyi di usia 12 tahun  dan mula menonjolkan bakat  di Pertandingan Seni Suara SMK Mergong . Beliau menjadi Juara bagi pertandingan tersebut. Beliau  meminati  lagu penyayi yang  bersuara tinggi seperti ziana zain, lela, exist dan black
Artis yang paling di minati oleh Adik Syazwan adalah  siti nordiana & ziana zain.

Nampaknya kita sama lah dik, akak iena pun minat nana dan ziana zain .Rasa-rasanya kalau Adik Syazwan ni dah besar ade handphone sendiri mesti ada akaun smule . Silap-silap Berduet dengan Nana. Nana pun sporting duet dengan peminat. Ehhh tapi jangan cakap cik iena ajar okay haha. cik  iena ni pun dah terpengaruh dengan smule. Suka dengar nana berduet dengan peminat. Tapi jangan tanya cik iena ada smule account ke tidak. haha memang takde la. Kalau cik iena nnyanyi pecah speaker korang semua nanti haha. Nyanyi dalam bilik air boleh la  (^_~)





 Okay nah baca serba ringkas mengenai adik Syazwan :)




Biodata Adik Alif Syazwan

Siapa Adik Alif Syazwan bersuara merdu  yang menyanyikan lagu Putus Terpaksa Ziana Zain
Nama : Muhammad alif syazwan bin m.radzif
Tarikh Lahir : 18-12-2003
Adik Beradik : Anak ke 4 daripada 4beradik
Sekolah : Sekolah smk mergong tingkatan 1
Hobi : Menyanyi dalam rumah, abang sy selalu main guitar sambil saya nyanyi
Johon seni suara smk mergong
Artis paling minat siti nordiana&ziana zain





Alololo comelnya Adik Syazwan. bam Bam . Cubit pipi kang . ahahahha
Ermm agak-agak kalau cik iena request lagu boleh tak lalallalalalala


Ehh ni nak tunjuk video baru adik Syazwan :)









iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve