Grab The Promo

Tukar dan Jimat dengan Produk Watsons




Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons
Baru-baru ini cik iena telah berpindah ke rumah baru . Jika sebelum ini cik iena hanya menyewa bilik, sekarang cik iena menyewa sebuah rumah. 
Maka dengan itu sudah pastinya perbelanjaan harian cik iena meningkat lebih dari 100% dari yang sebelumnya.

Jadi bagi merancang perbelanjaan yang bijak cik iena mula bertukar jenama produk untuk penjimatan yang maksimum agar cik iena dapat mengawal keewangan cik iena  dengan baik. 
Tukar jenama bukan lah bermaksud memilih jenama yang tiada kualiti tetapi memilih jenama yang sama kualiti atau kualiti yang lebih bagus tetapi pada harga yang berpatutan.

Almaklumlah perbelanjaan cik iena sekarang semakin meningkat bila dah menyewa sebuah rumah. 
Bayangkan cik iena juga ada membeli sebuah rumah di kampung untuk keluarga. 
Rumah tersebut cik iena perlu bayar, rumah sewa di Kuala Lumpur juga perlu di bayar, kereta dan juga perbelanjaan lain.

Memang terasa drastik sangat perbelanjaan cik iena ni semenjak pindah ke rumah yang baru.

Maka dengan itu cik iena perlu lah mengambil langkah berjimat. Antara salah satu langkah yang cik iena buat adalah dengan menukar produk-produk berjenama yang cik iena gunakan ke jenama yang biasa atau yang lebih murah pada kualiti yang bagus.

Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons


Okay cik iena nak kongsi dengan anda semua salah satu produk yang cik iena tukar jenama dan berjimat yang mana sedikit sebanyak ianya dapat mengurangkan perbelanjaan bulanan cik iena.
Sebagai contoh cik iena bertukar Mouth Wash dari  jenama X kepada Mouth Wash jenama Watsons yang mana harga yang ditawarkan adalah jauh lebih murah berbanding jenama lain disamping kualiti yang sama. 



Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons

Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons
nampak tak brand watsons menjadi pilihan umum terlebih dahulu berbanding brand lain. jika rujuk pada paparan harga pun jelas menunjukkan perbezaan harga yang sangat ketara



Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons
Terdapat 4 pilihan Mouth Wash dari  jenama Watsons untuk pilihan anda. Cik iena Gemar menggunakan Cool Mint Mouth Wash


Apa yang menarik  lagi di watsons anda akan mendapat diskaun jika anda membeli "Purchase With Purchase" jadi disini juga cik iena dapat lebih berjimat. Dengan setiap pembelian RM20 atau apa-apa produk jenama watsons anda layak untuk membeli PWP product dengan diskaun sebanyak 30%.
Jimat bukan, tapi sebelum tu pastikan anda semua telah menjadi ahli watsons supaya anda dapat kumpul mata dan dapatkan lebih banyak leagi keistimewan sebagai ahli.

Untuk pengetahuan banyak lagi produk jenama watsons yang terdapat di watsons. jadi ambil-ambil lah masa untuk anda lihat dan teliti produk manakah yang perlu anda tukar dan jimat . Cik iena semestinya akan cuba terlebih dahulu kualiti nya dan bandingkan kualiti serta harga. Cik iena akan memilih kualiti yang baik pada harga yang murah berbanding kualiti yang baik pada harga yang tinggi. Jika sekiranya ianya lebih berkualiti pada harga yang murah sudah tentu cik iena akan tukar.




Tukar dan Jimat  dengan Produk Watsons



Cik iena mula bertukar jenama salah satunya kerana faktor keewangan di sebabkan cik iena berpindah dari bilik ke rumah sewa jadi kos sara hidup sangat tinggi dan satu lagi adalah kerana di sebabkan terpengaruh dengan artis-artis Malaysia yang terlibat dalam kempen Switch And Save Watsons



Kempen Tukar dan Jimat dengan Jenama Watsons 

Kempen Tukar dan Jimat dengan Jenama Watsons ini   menyarankan pengguna membeli barangan berkualiti sekali gus dapat berjimat dari pembaziran. Watsons mempunyai banyak cawangan di seluruh pelusuk Malaysia dan seterusnya  menjadikan ianya sebagai farmasi utama untuk kecantikan dan kesihatan. 

Watsons telah mengekalkan kualiti produk dan mempelbagaikan pelbagai jenama dari barangan penjagaan peribadi, keperluaan kecantikan, dan barangan kesihatan tanpa menjejaskan kualiti yang terbaik.

Setiap barangan yang ada di dalam farmasi Watsons telah diuji selama 18 bulan melalui proses penghasilan untuk memastikan barangan tersebut dalam keadaan yang berkualiti dan terbaik disampin itu sangat 'value for money'

Okay selain dari Mouth Wash yang cik iena tunjuk terdapat banyak lagi barangan jenama watsons yang boleh kita pertimbangkan untuk tukar dan jimat.
Terdapat pelbagai rangkaian produk dari watsons seperti produk penjagaan kulit , rambut, produk mandian, produk penjagaan kesihatan, produk penjagaan peribadi dan banyak lagi katagori produk  yang boleh cik iena dapatkan pada harga yang murah tetapi berkualiti :)
Okay kalau nak tau boleh lihat di  watsons brands 




win an exclusive shopping spree with fasha sandha


Untuk pengetahuan anda lagi anda berpeluang untuk memenangi Shoppiing Spree bersama Fasha Sandha


win an exclusive shopping spree with fasha sandha
win an exclusive shopping spree with fasha sandha








Klik untuk mengetahui lebih lanjut : win an exclusive shopping spree with fasha sandha


Wokay jom sama-sama kita tukar dan jimat dengan rangkaian produk watsons :)


Anda juga boleh membuat pembelian online di  http://www.watsons.com.my










iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve