Grab The Promo

Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport



Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport


Pernahkah anda impikan memilike sebuah kereta Sport. Cik iena yakin pasti anda mengimpikan sebuah kereta mewah terutama pada golongan muda pasti anda mengimpikan sebuah kereta sport. Kini anda berpeluang untuk memiliki sebuah kereta idaman BMW 330e Sport .
 
Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport
Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport
 

More Easier 2 Win | Lebih Mudah 2 Win


Cik iena ingin kongsikan berita baik dari Tronexus Global yang mana mereka  sedang  menganjurkan cabutan bertuah More Easier 2 Win . Dengan pertandingan cabutan bertuah ini ianya mungkin dapat merealisasikan impian untuk memiliki kereta mewah anda.
 
 





Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa yang tahu :)


Cabutan bertuah ini terbuka kepada semua Ahli Premium Tronexus dimana hadiah utamanya merupakan sebuah BMW 330e Sport. Manakala tempat kedua pula berupa Proton Persona 1.6 Executive CVT.
 
Selain daripada itu terdapat 23 hadiah lain yang merangkumi pakej perlancongan, motorsikal, Tv, gajet & basikal untuk dimenangi.

Untuk pengetahuan, Cabutan Bertuah ini berlangsung dari 21 Jun hingga 30 September 2017.

Apa yang anda perlu lakukan untuk melayakkan diri untuk menyertai pertandingan ini adalah anda hanya perlu mendaftar menjadi Ahli Premium di Tronexus untuk sertai cabutan bertuah ini.
 

Wah, menarik kan hadiahnya.
 
 
Pasti ada yang tertanya-tany apa itu Tronexus ? Okay cik iena terangkan sedikit mengenai Tronexus.
 
 

Tronexus Global Sdn Bhd

 
Tronexus Global Sdn Bhd
Tronexus Global Sdn Bhd
 
 
Tronexus Global Sdn Bhd merupakan anak syarikat kepada Talk Focus Sdn Bhd dan juga syarikat di sebalik simcard Tronexus . Ia merupakan satu-satunya kad simcard yang membolehkan ahli-ahlinya menjana pendapatan pada kadar dan masa mereka sendiri menggunakan hanya telefon bimbit mereka.


Baru-baru ini, mereka telah mengumumkan sedikit perubahan pada kontest yang mereka anjurkan sejak tahun lepas untuk memberi lebih perluang kepada pelanggan dan penyokong mereka untuk memenangi hadiah menarik yang ditawarkan.

Tronexus sentiasa berusaha memastikan ahli mereka sentiasa dihargai dengan menawarkan hadiah berserta manfaat terbaik buat mereka bagi membolehkan mereka menjadikan Tronexus sebagai peluang menjana pendapatan sendiri dan kekal berjaya bersama-sama.
 


Jana Pendapatan Dengan Tronexus

Menurut Dato’ Sri Eric Yap, Ketua Pegawai Eksekutif Talk Focus Sdn Bhd, Model perniagaan Tronexus membolehkan ahlinya memperoleh pendapatan sampingan tanpa perlu mengorbankan waktu kerja yang lama.

Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport


Dengan modal ini, Tronexus menyediakan peluang kepada suri rumah dan juga pekerja pejabat yang mencari pendapatan tambahan tetapi tidak mempunyai masa terluang disebabkan oleh kehidupan dan komitmen mereka yang sibuk.



Guna Simkad Tronexus dan Berpeluang Menang Sebuah BMW 330e Sport


Selain memberi pendapatan kepada ahli, Tronexus juga memberikan beberapa manfaat buat ahlinya untuk dinikmati.

Untuk menjana pendapatan melalui Tronexus, memerlukan penggunanya mendaftar keahlian sebagai Ahli Premium Tronexus sekaligus melayakkan mereka menikmati beberapa manfaat.

Dengan mengajak orang lain menjadi Ahli Premium Tronexus membolehkan mereka menikmati komisen berturusan secara berperingkat termasuk bonus tambahan yang boleh dijadikan pemangkin untuk anda aktif menjana pendapatan dengan Tronexus.
 
Selain daripada itu, Setiap Ahli Premium Tronexus  yang didaftarkan dibawah anda, akan melayakkan anda menerima 500Mb data secara PERCUMA, manakala mereka pula akan menerima 1Gb data bila keahlian Premium Tronexus mereka diaktifkan. 

Menarik bukan ? semakin ramai yang menyertai di bawah anda semakin banyak data percuma yang anda terima.

Ada lagi yang lebih menarik, Kepada anda yang Daftar keahlian Premium Tronexus dalam tempoh hingga 30 September 2017,  anda layak untuk menyertai cabutan bertuah dimana hadiah utamanya berupa sebuah BMW 330e Sport.


Bagaimana Untuk Menang BMW 330e Sport Dengan Tronexus



Bagaimana Untuk Menang BMW 330e Sport Dengan Tronexus

 
Pertandingan  cabutan bertuah ini hanya dibuka kepada Ahli Premium Tronexus sahaja. Bermakna anda perlu mendaftar sebagai Ahli Premium Tronexus.
Melalui mekanisme kontest terbaru ini, Ahli Premium Tronexus berhak mendapat 1 tiket Cabutan Bertuah bagi setiap ahli Premium T.A.S.K yang berjaya mendaftar dibawahnya (referral).

Bagi yang baru menjadi Ahli Premium atau ahli Tronexus yang dinaikkan keahlian mereka ke Keahlian Premium akan layak mendapat 2 Tiket Cabutan Bertuah.

Lebih banyak tiket, maka lebih tinggi peluang mereka untuk memenangi hadiah yang ditawarkan.
 
Kepada anda yang ingin menjana pendapatan tanpa mengeluarkan modal yang besar serta masa yang banyak anda boleh menjana pendapatan dengan simcard Tronexus di samping anda berpeluang memenangi  Sebuah BMW 330e Sport.

Untuk maklumat lanjut mengenai Cabutan Bertuah dan Bagaimana untuk menjadi Ahli Premium Tronexus, sila layari www.tronexus.com.








iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve