Grab The Promo

Review Kitsui Korean white


Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan . Memiliki kulit bersih, bebas jerawat serta cerah   semestinya menjadi dambaan kaum wanita khususnya. Dewasa kini terdapat pelbagai jenis produk makanan tambahan yang bertujuan untuk menjaga kecantikan serta mencerahkan wajah dan tubuh badan.


Review Kitsui Korean white


Beberapa bulan yang lepas cik iena telah cuba bebearapa produk makanan tambahan untuk mengatasi masalah sunburn cik iena yang cik iena alami selepas pulang bercuti dari Bangkok, Thailand. Di sini cik iena ingin kongsikan produk yang cik iena cuba iaitu produk dari jenama Kitsui.

Kitsui menwarkan pelbagai produk rangkaian penjagaan kecantikan dan pengawalan berat badan.  Cik iena telah mencuba bebberapa produk sebelum ini. Terbaru cik iena mencuba dua produk makanan tambahan iaitu. Korean White dan Stemcell Mixberries.

Pertama sekali cik iena nak kongsi tentang Korean White.


Kitsui Korean white


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white

Ia merupakan penyelesaian bagi masalah kulit, masalah jeragat, bintik-bintik hitam dan kusam. . Korean white sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah diabetes kerana tiada kandungan gula. Ianya dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi dengan saiz pembungkusan 17 paket x 5 gm.

Korean White membantu untuk mencerahkan kulit secara sekata di mana kulit anda akan cerah secara semulajadi dengan pengurangan masalah bintik-bintik hitam serta pengurangn masalah pigmentasi.

Camu-Camu & Vitamin C adalah  buah yang sangat bagus untuk menghalang enzim tyrosinase, yang membantu menghasilkan melanin. Dengan menghalangi tyrosinase, ia pada dasarnya membantu mencegah pengeluaran melanin supaya bintik-bintik gelap dan hiperpigmentasi berhenti mati di akar kulit anda. Kitsui Korean White mampu untuk meringankan kawasan-kawasan yang terjejas oleh hiperpigmentasi.


KELEBIHAN KOREAN WHITE



Review Kitsui Korean white

  • Untuk menghilangkan bintik-bintik atau tompok hitam dibahagian badan dan muka.
  • Mencerahkan kulit muka
  • Bertindak sebagai anti penuaan
  • Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap
  • Memulihkan luka jerawat dan menutupnya.
  • Menghaluskan kulit dan mencerahkan kulit (kelihatan berseri).
  • Tegang serta gebukan kulit wajah
  • Sesuai untuk penguna yang mempunyai masalah Diabetis 100% bebas gula
  • Amat sesuai untuk pesakit diabetis atau kencing manis.



CARA PENGGUNAAN KITSUI KOREAN WHITE:



Review Kitsui Korean white



Masukkan 1 paket (5 gram)  ke dalam air suam atau Anda boleh mengambil dengan apa-apa bahan makanan, campurkan dengan kopi, yogurt, jus atau sebarang makanan.

Minum air yang secukupnya untuk mendapatkan hasil yang terbaik.
1 paket sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur. Goncang dan minum sebelum tidur.



KANDUNGAN KITSUI KOREAN WHITE


  • Peptida Kolagen Marin
  • Acerola
  • Serbuk Campuran Beri
  • Vitamin C
  • Buah Camu-Camu


Review Kitsui Korean white

SUPER HEALTH BRAND


Untuk pengetahuan Kitsui merupakan supplement makanan tambahan yang mendapat pengiktirafan Asia Pacific Super Health Brand


REVIEW KITSUI KOREAN WHITE


Untuk pengetahuan cik iena telah mengamalkan Kitsui Korean White selama dua minggu bersama Kitsui Stemcell Mixberries.

Cik iena mengamalkan Kitsui Korean White pada waktu malam sebelum tidur dan Stemcell Mixberries pada sebelah pagi.



Review Kitsui Korean white


Parut Pudar


Dengan mengamalkan kitsui korean white parut hasil di cakar kucing cik iena di perut semakin pudar. Bagi anda yang mempunyai masalah parut ianya dapat membantu mengurangkan parut. Untuk menghilangkan sepenuhnya anda mungkin perlu mengambil secara konsisten selama beberapa bulan.



Review Kitsui Korean white
gambar hari pertama pengambilan korean white (kulit cik iena sunburn selepas pulang dari bercuti di bangkok)





Sunburn Hilang


Untuk masalah sunburn cik iena ianya telah kembali kepada asal . Disamping menjaga kulit dari masalah jerawat ianya juga berfungsi untuk mengatasi masalah kulit kusam.

Jerawat cepat kecut dan kering


Semasa pengambilan Kitsui Korean White jerawat cik iena kecut dan kering dengan cepat . Kebiasaannya jika wajah cik iena ada jerawat ianya akan memakan masa yang lama untuk hilang dan akan meninggalkan parut. Berbeza kali ini jerawat lebih cepat kecut dan kering.




Review Kitsui Korean white
gambar dua minggu pengambilan korean white (solekan lebih mudah diaplikasi)




Masalah Open Pore berkurang


Cik iena yakin pasti ramai yang tak lari dari masalah pori terbuka lagi-lagi yang seusia cik iena iaitu 3 series. Semakin meningkat usia semakin banyak masalah kulit akan wujud. Jadi amatlah bagus untuk wanita seusia cik iena mengamalkan produk makanan tambahana seperti kitsui korean white bagi mengekalkan kecantikat kulit wajah.



Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white


Seperti yang cik iena maklumkan di awal artikal cik iena mencuba dua produk dari kitsui . Artikel seterusnya cik iena akan kongsi mengenai Kitsui Stemcell Mixberries pula. Kedua-dua produk ini boleh diamalkan  bersama dimana salah satu diamalkan pada waktu pagi dan satu lagi pada waktu malam. Selepas pengambilan kedua-dua produk anda seharusnya meminum air masak yang cukup bagi membantu ianya bertindak balas dengan baik dan cepat.


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white dan kitsui stemcell mixberries




VIDEO REVIEW KITSUI KOREAN WHITE



Kitsui Produk Makanan Tambahan Mampu Milik


Kenapa cik iena katakan ianya mampu milik kerana harga yang di tawarkan adalah lebih murah berbanding jenama lain disamping. Kitsui Korean White boleh didapati dengan harga RM 38.80 di Lazada dan shopee. Jika ada seller yang jual RM50 keatas jangan beli, dia tipu. Ada segelintir seller yang naikkan harga kerana terdapat permintaan yang tinggi.

BUY 6 FREE 1


Untuk pengetahuan semua, Terdapat promosi beli 6 percuma satu. Beli 6 produk dari mana-mana produk kitsui dan anda akan dapat percuma satu produk kitsuii. Tertakluk pada terma dan syarat sila baca di BUY 6 FREE 1

BUY 6 FREE 1
BUY 6 FREE 1


Di mana untuk dapatkan produk kitsui ?


Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk ini anda Boleh dapatkan di guardian, watson dan lazada. Boleh juga dapatkan dgn HQ Kitsui penghantaraan secara percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.



 


NEW UPDATE  SEPT 2020

Buy Kitsui Weigh Management Product @ Watsons Royal Lipo: https://t.productlink.io/a42b8m

Belly Loss Fiber : https://t.productlink.io/a42b8n Meal Replacement : https://t.productlink.io/a42b8o coco-xs-lite : https://t.productlink.io/a42b8p 

 

Buy Kitsui Beauty Product @ Watsons

Whitenin BB : https://t.productlink.io/a172b8r Korean Whitie + Plus Tomato : https://t.productlink.io/a42b8t Korean White : https://t.productlink.io/a42b8u Generation 3 Colla : https://t.productlink.io/a42b8v Stemcell Mixberries : https://t.productlink.io/a42b8w Pimple Away : https://t.productlink.io/a42b8x Whitenin B.B. Drink : https://t.productlink.io/a42b8y


 

 

 

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk Kitsui Sila Rujuk

Website : http://kitsui.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/www.kitsui.com.my/
Instagram : https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/
Email : gemini88beauty@yahoo.com





16 comments:

  1. Hai Kakk bolehkah sis Minum pda Hari period ?Or Kena tunggu until the period end baru continue Minum? Thank you~

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hai akak brpa lama bru nmpk kesan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bergantung pada individu..kalau nk cepat nampak kesan perlu konsisten dan jangan amalkan kafein

      Delete
    2. Td sy ade terbaca ayat di atas ,yg mana kata bole di ambil bersama dgn minuman kege aran cth spt yogurt,kopi..kopi kan terkandung kafein. So, cmana ye.

      Delete
  4. Replies
    1. Maaf yang ni saya tak pasti..kene tny kitsui..saya dah email pada pihak kitsui tapi tidak di reply ;)

      Delete
  5. Replies
    1. Maaf yang ni saya tak pasti..kene tny kitsui..saya dah email pada pihak kitsui tapi tidak di reply ;)

      Delete
  6. Hai sis.. saya nak tahu laa apa beza korean white dgn whitening bb ye? Saya confuse nak guna yang mana satu. Kulit saya agak gelap secara semulajadi.. saya takde laa nak putih melepak pun tapi macam cerah2 berseri sikit macam tu pun ok laa.. kulit saya nak kata flawless sangat tu tak laa tapi tak problem sangat laa macam minyak or jerawat.. mana satu yg sesuai utk saya ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf saya tak pernah makan whitening BB.. saya pernah cuba korean white dgn mix berries je..So kalau nak tau beza kedua2 nya kene tanya pihak Kitsui..dia boleh bagi hjawapan..ramai juga yg bertanya saya da tlg email tanya kitsui tapi pihak kitsui tak reply.. dulu masa saya buat review ni staff kitsui tu laju reply email..sekarang maybe dah tukar orang..email tergantung kitsui x reply

      Delete
  7. sis kalau macam stop minum ada efect x

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve