Grab The Promo

REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES



Sememangnya wanita dan kecantikan tidak dapat di pisahkan. Jika sebelum ini cik iena kongsikan mengenai Kitsui Korean White, artikel seterusnya cik iena kongsikan tentang supplement yang cik iena amalkan bersama korean white selama dua minggu iaitu Stemcell Mixberries.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

KITSUI STEMCELL MIXBERRIES


Ia diformulakan daripada campuran buah beri. Stemcell Mixberries ini  merupakan hasil daripada campuran pelbagai beri . Campuan Beri ini dapat mengatasi masalah lingkaran gelap bawah mata,kulit kering dan melindungi kulit dari sinaran UV.  Untuk sekotak stemcell Mixberries ianya mengandungi 15 paket x 15 gm.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

KELEBIHAN STEMCELL MIXBERRIES



  1. Anti Oxidant Semula jadi.
  2. Melindungi daripada sinaran UV.
  3. Mengatasi pembentukan garis-garis halus wajah.
  4. Menghilangkan kerutan, kantung mata dan lingkaran gelap di bawah mata.
  5. Menjadikan kulit tidak kering, dan lembab.
  6. Mengatasi masalah kedutan halus
  7. Mengatasi masalah kulit kering
  8. Membantu pertumbuhan sel baru
  9. Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran.
  10. Merendahkan kolestrol serta menguatkan jantung.
  11. Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
  12. Mampu menaturalkan kulit yang nipis atau terbakar akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama.



KANDUNGAN KITSUI STEMCELL MIXBERRIES


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Elderberry


Melindungi sel-sel stem epidermis kulit daripada tekanan UV
Kelewatan penuaan sel-sel penting
Perlawanan foto-penuaan
Untuk kulit kelihatan penting dan sihat


Kranberi


Kesihatan jantung lebih baik
Membantu dalam penurunan berat badan
Menggalakkan kesihatan kulit
Membantu masalah pencernaan
Meningkatkan kesihatan selular

Raspberry


Merangsang Sistem-Imun
Memberi kesan untuk Anti-Penuaan
Lebih bertenaga
peredaran darah yang lebih baik

Blueberry


Meningkatkan Fungsi Mental
Meneutralkan radikal bebas
Mengurangkan Pigmentasi, jeragat dan  bintik hitam
Membaiki lingkungan gelap bawah mata, penglihatan dan tekstur kulit


Anggur Merah


Anggur mengandungi antioksidan kuat yang dikenali sebagai polifenol, yang boleh melambatkan atau mencegah pelbagai jenis kanser, termasuk esophageal, paru-paru, mulut, pharynx, endometrium, pankreas, prostat dan kolon. Resveratrol yang terdapat dalam wain merah terkenal dengan kesihatan jantung ialah sejenis polifenol yang terdapat dalam kulit anggur merah.

Anggur hitam


Salah satu kesan yang baik memakan buah-buahan dan sayur-sayuran seperti blackcurrants adalah untuk antioksidan terhadap keadaan seperti penyakit kardiovaskular, kanser dan penyakit-penyakit degeneratif penuaan. Sebatian antioksidan utama di dalam blackcurrants ialah phenolics (termasuk flavonoid dan antosianin) dan vitamin C.
Warna ungu/ hitam blackcurrants menunjukkan kehadiran antosianin, yang mempunyai aktiviti antioksidan yang sangat istimewa serta meningkatkan kualiti kesihatan yang lain.

Strawberi


Sifat-sifat antioksidan dalam strawberi juga boleh membantu untuk mencegah katarak dan kabur mata dimana boleh menyebabkan buta pada usia tua. Mata kita memerlukan vitamin C untuk melindungi daripada terdedah kepada radikal bebas dari sinaran UV matahari yang terik, yang boleh merosakkan protein dalam kanta. Vitamin C juga memainkan peranan penting dalam mengukuhkan kornea dan retina mata itu.


CARA PENGGUNAAN KITSUI STEMCELL MIXBERRIES:


Tambah 1 paket (15 gram) untuk 150ml air suam. Goncang dan minum dengan segera. Minum air yang mencukupi sepanjang hari untuk hasil yang terbaik.

1 paket sehari, minum sebelum tidur.

SUPER HEALTH BRAND


Untuk pengetahuan Kitsui merupakan supplement makanan tambahan yang mendapat pengiktirafan Asia Pacific Super Health Brand




REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES 

REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Untuk pengetahuan cik iena telah mengamalkan Kitsui Stemcell Mixberries selama dua minggu bersama Kitsui Korean White .

Cik iena mengamalkan Stemcell Mixberries  pada waktu pagi selepas sarapan  danKitsui Korean White pada sebelah malam sebelum tidur.


Lingkaran Gelap Bawah Mata Berkurangan


Cik iena dapati lingkaran gelap bawah mata berkurang. Kadar kedutan tak banyak seperti sebelum ini. Untuk cik iena yang berusia dalam lingkungan 30 an sememangnya mengalami masalah kulit berkedut di bawah mata. dengan  stemcell ini masalah tersebut berkurangan.



REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Solekan Tidak merekah


Cik iena yakin ramai juga yang mengalami masalah solekan merekah. Ini adalah kerana kulit kita kering. Dengan stemcell ini kulit kita sentiasa lembab .


Solekan Mudah di Aplikasi

 Dengan mengamalkan supplement ini kulit lebih lembut dan solekan mudah diaplikasi serta hasil solekan lebih flawless dan cantik.


Sesuai Untuk Wanita bekerjaya Yang Ingin Cantik Tapi Kesuntukan Masa

Produk ini sangat sesuai untuk wanita bekerjaya yang kurang waktu untuk menjaga kecantikan dengan memakai pelbagai krim muka  seperti cik iena. Dengan mengamalkan supplement ini juga boleh membuat kulit wajah sihat, cantik dan  berseri.

Masalah Alergik Berkurangan

Cik iena dapati cik iena kurang mengalami masalah alahan pada habuk serta alaham pada makanan laut.

Selesema Sembuh Cepat


Jika sebelum ini tubuh badan cik iena mamakan masa yang lama untuk sembuh dari selesema. Berbeza dengan semasa pengambilan stemcell ini. Selesema cepat sembuh :)


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Cantik dan Sihat dengan Kitsui Stemcell Mixberries (Cantik Luar Cantik Dalam)


Apa yang cik iena suka selain untuk kecantikan ianya juga untuk kesihatan dalaman. Antibodi akan kuat dan kita sukar untuk dijangkiti penyakit.


REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

Seperti yang cik iena maklumkan di awal artikal cik iena mencuba dua produk dari kitsui  dimana dalam artikel sebelum ini cik iena telah kongsi mengenai Kitsui Korean White . Kedua-dua produk ini boleh diamalkan  bersama dimana salah satu diamalkan pada waktu pagi dan satu lagi pada waktu malam. Selepas pengambilan kedua-dua produk anda seharusnya meminum air masak yang cukup bagi membantu ianya bertindak balas dengan baik dan cepat.


Review Kitsui Korean white
Review Kitsui Korean white dan kitsui stemcell mixberries





VIDEO REVIEW KITSUI STEMCELL MIXBERRIES



Kitsui Produk Makanan Tambahan Mampu Milik


Kenapa cik iena katakan ianya mampu milik kerana harga yang di tawarkan adalah lebih murah berbanding jenama lain disamping. Kitsui Stemcell Mixberries  boleh didapati dengan harga RM 38.80 di Lazada dan shopee. Jika seller jual atas RM50 jangan beli sebab harganya tak semahal itu. Ada yang sengaja menaikkan harga bila ianya mendapat permintaan yang tinggi.

BUY 6 FREE 1


Untuk pengetahuan semua, Terdapat promosi beli 6 percuma satu. Beli 6 produk dari mana-mana produk kitsui dan anda akan dapat percuma satu produk kitsuii. Tertakluk pada terma dan syarat sila baca di BUY 6 FREE 1

BUY 6 FREE 1
BUY 6 FREE 1


Di mana untuk dapatkan produk kitsui ?


Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk ini anda Boleh dapatkan di guardian, watson dan lazada. Boleh juga dapatkan dgn HQ Kitsui penghantaraan secara percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.



NEW UPDATE  SEPT 2020

Buy Kitsui Weigh Management Product @ Watsons Royal Lipo: https://t.productlink.io/a42b8m

Belly Loss Fiber : https://t.productlink.io/a42b8n Meal Replacement : https://t.productlink.io/a42b8o coco-xs-lite : https://t.productlink.io/a42b8p 

 

Buy Kitsui Beauty Product @ Watsons

Whitenin BB : https://t.productlink.io/a172b8r Korean Whitie + Plus Tomato : https://t.productlink.io/a42b8t Korean White : https://t.productlink.io/a42b8u Generation 3 Colla : https://t.productlink.io/a42b8v Stemcell Mixberries : https://t.productlink.io/a42b8w Pimple Away : https://t.productlink.io/a42b8x Whitenin B.B. Drink : https://t.productlink.io/a42b8y


 

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Produk Kitsui Sila Rujuk

Website : http://kitsui.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/www.kitsui.com.my/
Instagram : https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/
Email : gemini88beauty@yahoo.com










1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve