Grab The Promo

Produk Gamat AkuaRiz® Baik Untuk Kulit Bermasaalah

Gamat merupakan haiwan marin yang berbentuk timun memanjang dan ianya tidak mempunyai tulang belakang. Gamat merupakan haiwan yang sangat bermanfaat untuk banyak generasi masyarakat. Terdapat lebih kurang 1000 spesis  gamat di lautan namun yang dijadikan bahan makanan tidak lebih dari 40 spesis sahaja.



AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser dan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream
Produk Gamat AkuaRiz® Baik Untuk Kulit Bermasaalah


Antara khasiat gamat adalah membekalkan kolagen yang sangat diperlukan oleh tubuh badan manusia. Secara umumnya kolagen pada tubuhm anusia kan berkurangan seiringan dengan bertambahnya usia seseorang. Kolagen diperlukan untuk rambut, kuku, tulang, kulit dan untuk metabolisme didalam tubuh.

Kolagen dari gamat membantu manusia untuk


  • Membantu pertumbuhan jaringan kulit otot dan tulang.
  • Melambatkan penuaan dan mencantikkan kulit.
  • Meningkatkan imuitas tubuh.

Selain dari membekalkan kolagen terdapat banyak lagi kebaikan gamat seperti ianya mengandungi 
Mucopolysacarida
Chondrotin & Glukosmamin
Omega 3
Mineral
Bio Active Element /CGF
Amino
Kondroitin sulfat

21 Manfaat Gamat 

AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser dan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream
 
  1. Meningkatkan fungsi regenerasi sel 
  2.  Membantu pengubatan pada penyakit jantung
  3. Membantu pengubatan asam urat
  4. Membantu pengubatan diabetes 
  5.  Membantu pengubatan kolestol
  6. Membantu pengubatan gula dalam darah
  7. Membantu pengubatan hepatitis
  8. Membantu pengubatan hipertensi
  9. Membantu pengubatan lupus 
  10.  Membantu pengubatan maaag (lambung)
  11.  Menyembuh jerawat dan luka-luka
  12. Menyembuh luka kebakaran
  13. Radang paru-paru
  14. Tipus
  15. Tumor
  16.  Stroke
  17. Epilepsi
  18. Asma
  19. Osteoporosis
  20. Ostoearthritis
  21. Menyembuhkan patah tulang


Banyak bukan kebaikan gamat . Baru-baru ini Cik iena mengalami masalah gatal-gatal pada tubuh badan. Cik iena dapati selepas cik iena memakan daging lembu tubuh badan cik iena dinaiki ruam-ruam yang berair dan seperti kudis.



Sebenarnya cik iena memang tak makan daging tapi sekali sekala cik iena cubamakan sedikit. Tapi kali ini cik iena cuba lebih dari kuantiti biasa dan badan cik iena dinaiki ruam gatal-gatal yang berair dan seterusnya menjadi kudis.
Alhamdulillah dengan menggunakan produk mandian serta krim dari Akuariz, ruam-ruam yang berair tersebut cepat kering dan sembuh.  Kebiasaannya kulit cik iena akan lambat sembuh jika ada luka . Berbeza semasa penggunaan mandian dank rim ini.  Ruam-ruam berair tersebut cepat kering dan sembuh. Kulit juga menjadi lembab dan lembut.


AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser dan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream
Produk Gamat AkuaRiz® Baik Untuk Kulit Bermasaalah

Antara dua produk gamat yang cik iena gunakan adalah  AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser dan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream.

Berikut Cik iena terangkan serba sedikit mengenai kedua-dua produk yang telah cik iena gunakan.

AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.


AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.
AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.



Skin Ease Gamatherapy Cleanser diformulasikan dari proprietary anti-oxidant GPRx™ (Purified Gamat Extract). Ianya digunakan untuk menghidrat, menenangkan dan melegakan kulit yang berisiko & bermasalah secara  perlahan-lahan dan membersihkan tanpa mengeringkan kelembapan kulit.


AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.


Mengandungi ektrak herba yang sangat bermanfaat untuk kulit iaitu:-


  1. Pegaga
  2. Green Tea
  3. Licorice
  4. Rosemary
  5. Japanese Knotweed Root
  6. Skullcap Root
AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser mengandungi anti-oksidan yang kuat untuk melegakan kulit daripada kegatalan dan perengsa berbahaya. Pada masa yang sama, ia memberikan kesan pelembap yang tahan lama, menjadikan kulit berasa lembut dan lembut.


AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.


Ia adalah pembersih keseimbangan pH, Bebas SLES / Sabun / Paraben dan lembut untuk kulit kering dan sensitif. Sesuai untuk kegunaan harian dan untuk bayi & kanak-kanak.
1

Kandungan AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.


Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoyl Glutamate, Potassium Cocoyl Glycinate, Glycerin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Stichopus horrens Extract, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Fragrance, Xylitol, Anhydroxylitol, Xylitylglucoside, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract.


Review AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.




AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.
Penggunaan untuk cik iena adalah untuk mengatasi masalah kegatalan pada kulit akibat alahan makanan. Alhamdulillah penyembuhan lebih awal dari sebelum penggunaan AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser ini.


AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser ini tidak banyak berbusa berbanding sambun mandian harian yang lain namun ianya mampu membersihkan kekotoran dan memberikan kelembapan serta kesegaran segera selepas memakainya.



Harumannya juga lembut bagi cik iena. Ianya juga mudah dibawa kemana-mana. Sesuai untuk anda yang suka travel terutama buat anda yang mengalami masalah kegatalan pada kulit atau kulit yang mempunyai alahan.







Rating AkuaRiz® Skin Ease Gamatherapy Cleanser.

8/10





2    AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream


     AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream mengidrat dan merawat kulit bermasalah dengan formula yang sangat berkesan berdasarkan ramuan semula jadi dan saintifik yang diuji. Sifat analgesik gamat dan ekstrak haruan yang digabungkan dengan antioksidan, berfungsi untuk menenangkan dan melegakan kekeringan kulit, kegatalan dan bengkak.



  AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream
AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream


AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream



Selain daripada itu krim ini juga adalah sebagai ubat pemeliharaan yang sempurna untuk kulit kering, gatal dan sensitif. Perumusannya yang unik bukan hanya sangat melembapkan, tetapi juga kaya dengan gamat tulen dan ikan haruan atau ekstrak ikan Haruan.


  AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream  Kehebatan penyembuhan Haruan


Profesor Abdul Manan Mat Jais telah meluangkan masa 3 dekad dalam R & D untuk mendedahkan sifat kesihatan ikan haruan, atau Channa Striatus. Kajian menunjukkan bahawa ekstrak haruan mengandungi 17 jenis asid amino termasuk asid amino penting seperti Aspartik Asid, Glutamic, Glycine, dan Leucine. Asid amino adalah blok bangunan protein dan penting dalam memperbaharui sel-sel kulit anda.
 
Kajian juga menunjukkan bahawa haruan juga kaya dengan asid lemak seperti Omega-3 dan Omega-6 Arachidonic Acid. Seperti yang kita ketahui, Omega-3 adalah kritikal dalam mengekalkan kulit terhidrat dan kelihatan mengurangkan keadaan kulit keradangan. Ciri-ciri penyembuhan terapi luka haruan yang digabungkan dengan gamat menghilangkan pelbagai penyakit kulit seperti lepuh gatal, dan kemerahan yang disebabkan oleh dermatitis dan bengkak.

Krim yang sangat menghidratkan bebas daripada steroid dan mudah diserap ke dalam kulit. Ia membantu mengunci kelembapan untuk mengelakkan kehilangan air epidermis (TEWL). AkuaRiz® Skin Ease juga mengandungi gabungan 7 ekstrak herba untuk melegakan dan memperbaiki kulit anda dengan berkesan. Gabungan antioksidan Pegaga, Teh Hijau, Licorice, Rosemary, Root Knotweed Jepun dan Root Skullcap menghapus kesan merosakkan radikal bebas pada kulit.



AkuaRiz® Skin Ease Repair Cream Intense meningkatkan kelembapan kulit anda dan berkesan merawat keadaan kulit seperti ekzema dan psoriasis. Hidrasi dan sembuh kulit anda dengan ubat ini untuk meningkatkan kelembapan.

 


Kandungan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream


Akua, Stichopus horrens extract, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Butylene Glycol, PEG 100 Stearate, Glyceryl Stearate, Polysorbate 20, Laureth-7, C12-13 Isoparaffin, Cetearyl Glucoside, Polycrylamide, Caprylyl Glycol, Fish Extract, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Centella Asiatica Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract.


Review AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream


Penggunaan untuk cik iena adalah untuk mengatasi masalah kegatalan pada kulit akibat alahan makanan. Alhamdulillah penyembuhan lebih awal dari sebelum penggunaan AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream ini.


AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream ini tidak melekit dan sangat mudah meresap. Harumannya juga lembut bagi cik iena. Sesuai untuk anda yang mengalami masalah kegatalan pada kulit atau kulit yang mempunyai alahan.

Rating AkuaRiz® Skin Ease Intense Repair Cream

 8/10

Tutorial Pembelian Online Produk Akuariz


Langkah 1


Langkah 2

Langkah 3

Langkah 4 : 
Continue Shopping or Proceed To Checkout.

Tutorial Pembelian Online Produk Akuariz

Untuk maklumat lanjut mengenai produk sila rujuk

Website | Facebook | Instagram 
Email :  info@manfortlab.com
Tel : +603-7931 3611 | 1700-81-8687
Alamat :
207 , Block B,
Pusat Perdagangan Phileo Damansara 2,
15, Jalan 16/11,
46350 Petaling Jaya




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve