Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Leedee Tox Jelly dihasilkan dari gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks iaitu  Menyahtoksin dan mengeluarkan sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dari dalam usus kita.

Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Detoks sangat penting untuk:

  •  membersihkan usus
  •  membuang toksin di dalam badan
  •  melancarkan proses pencernaan
  •  membantu buah pinggang untuk menapis darah
  •  meningkatkan keberkesanan fungsi hati dan hempedu
  •  membuang bahan buangan dari pundi kencing
  •  mambantu menurunkan berat badan

APA ITU DETOKS


Detoks merupakan proses pembersihan usus dengan mengeluarkan toksin, lemak , lendir serta sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dalam badan melalui proses pembuangan air besar.

Dengan pembersihan usus ini, barulah badan kita dapat menyerap nutrisi daripada makanan pada tahap yang optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum kita mengambil apa-apa supplemen supaya tahap penyerapan nutrisi berada pada tahap yang terbaik


Kebanyakkkan daripada kita tidak mengetahui bahawa pembersihan usus yang sempurna adalah amat penting untuk mengembalikan kesihatan badan kita ketahap yang seimbang serta dapat membantu menambah tenaga kita ketahap yang lebih baik.

KENAPA PERLU DETOKS


Tahukah anda bahawa Kebanyakan penyakit berpunca daripada usus.

Perut Punca Segala Penyakit


Sabda Rasulullah saw :
"Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan" (Riwayat Ad-Dailami)



Maka dengan itu amatlah penting bagi kita untuk melakukan pembersihan usus iaitu Detoks. Sepertimana juga kenderaan yang kita guna hari-hari yang mana ianya perlu di servis untuk memastikan ianya dapat berfungsi dengan baik. Begitu juga dengan usus kita. "usus kita ibarat enjin kereta". Jika tidak di servis ianya akan mendatang kan masalah.


Sihat dan Kurus Dengan Bless TeaTox

Dalam kehidupan seharian sudah pasti banyak makanan yang kita makan sehinggakan ianya boleh mendatangkan bahaya pada tubuh badan kita . Ada juga diantara kita yang mengalami masalah penghadaman iaitu masalah sembelit dan sukar membuang air besar. Ini amat membahayakan kerana sisa-sisa yang tidak di perlukan serta toksin dalam usus kita boleh memudaratkan kesihatan kita dan mendatangkan pelbagai penyakit .



Kenapa sistem penghadaman penting? 


Jika sistem penghadaman tidak dijaga dengan betul akan membawa kepada gejala-gejala berikut:

  • Penambahan berat badan
  • Masalah gastrik
  • Perut Buncit
  • Kanser Usus
  • Masalah makanan tidak hadam
  • Sistem imun yang lemah
  • Kurang selera makan

Masalah kesihatan lain jika usus bertoksik

  • Arthritis-sakit sendi dan sengal-sengal otot.
  • Kuku dan rambut rapuh
  • Tekanan darah meningkat
  • Kelemahan mental-daya ingatan dan tumpuan yang lemah
  • Peredaran darah kurang baik-tangan dan kaki sejuk
  • Kerap kali sembelit atau cerit berit
  • Mengidam makanan
  • Kerap pening-pening lalat dan sakit kepala
  • Kesakitan pada leher dan bahu
  • Gejala putus haid-terasa putus haid
  • Mudah marah dan murung
  • Rendah tenaga syahwat
  • Haid tidak menentu
  • Rasa loya, betis dan kaki bengkak
  • Masalah kulit-jerawat, akne, eczema


6 punca penyebab penyakit dari perut

1. Cara pemakanan seharian yang tidak sistematik.
2. Terlalu berlebihan semasa makan.
3. Tidak berwaspada dengan makanan dan minuman yang dihinggapi serangga.

Sabda Rasululluh s. a. w, maksudnya: “Jika ada seekor lalat jatuh ke dalam tempat minuman yang akan kamu minum, maka celuplah keseluruhan tubuh lalat tersebut ke dalam minumanmu tadi kemudian angkatlah (buanglah) lalat tersebut. Kerana sesungguhnya pada salah satu sayapnya mengandung ubat dan pada sayap yang lainnya mengandung penyakit.” (Riwayat Abu Hurairah)

4. Tidak cermat semasa meneliti isi kandungannya.
5. Kurang kesedaran dalam menjaga kebersihan diri.


Justeru itu amatlah perlu untuk kita membuat pembersihan usus iaitu detoks bagi memastikan kita bebas dari penyakit yang membahayakan.


Bagaimana Leedee Tox Jelly Dapat Membantu Anda?

Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly


Leedee Tox Jelly dihasilkan dari gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks iaitu  Menyahtoksin dan mengeluarkan sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dari dalam usus kita. Ianya juga merupakan satu-satunya produk detox dalam bentuk jelly berperisa peach yang mudah untuk diambil. Rasa nya juga sangat enak dan pasti membuatkan anda suka ketika memakan jelly tersebut.

Selain daripada khasiat-khasiat biasa detox, ianya juga mengandungi vitamin C yang sangat baik untuk kulit. Jadi pada masa yang sama dengan mengambil  Leedee Tox Jelly, anda juga dapat menjaga kulit tubuh anda. Kandungan vitamin C ini akan membuat kulit anda lebih sihat dan cantik.



Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly


Kelebihan  Leedee Tox Jelly


1. Melawaskan
2. Membantu masalah sembelit
3. Mengurangkan toksin dalam badan
4. Menbantu mengurangkan berat badan
5. Mencantikkan kulit
6. Mencergas badan yg lesu
7. Mengandungi Vitamin C

Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Bahan-bahan dalam Leedee Tox Jelly


Gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks. Menyahtoksinkan dan mengeluarkan sisa dari usus kita. Bahan-bahan semulajadi yang terpilih :-

  1. Peach Juice
  2. Acai Berry
  3. Green Tea
  4. African Mango
  5. Raspberry dan Stevia (no white sugar)


Cara Pengambilan  Leedee Tox Jelly


1. 1 sachet sebelum tidur malam
2. Simpan di dalam peti ais sebelum consume untuk dapatkan rasa yg lebih sedap

1 box ada 10 sachet untuk 10 hari
1 sachet sebelum tidur
Kalau ada sembelit disarankan ambil 2 sachet, 1 pagi dan 1 malam sebelum tidur



Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Review Leedee Tox Jelly


Okay panjang lebar cerita cik iena. Untuk pengetahuan cik iena mengalami masalah sembelit. Masalah ni sememangnya membuat cik iena tak selesa. mana taknya berhari-hari tak membuang, perut rasa tidak selesa. Rasa buncit, eh bukan rasa tapi memang buncit. Alhamdulillah selepas mengamalkan  Leedee Tox Jelly perut cik iena dah kurang buncit sedikit dan cik iena dapat membuang air besar selepas pengambilan sachet yang ke 5.


Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly


Selain kesan membuang air besar pada pengambilan sachet ke 5, Cik iena juga merasakan kesan yang paling banyak adalah Cik iena kerap membuang air kecil. Ianya juga sangat membantu sistem perkumuhan. Jadi dalam masa mengamalkan Leedee Tox Jelly Cik iena pastikan Cik iena ambil minimum 2L air sehari.


Selama pengambilan 1 kotak Leedee Tox Jelly ini Cik iena ada buat highlight story di instagram Cik iena. Anda boleh lihat di highlight story di https://www.instagram.com/ienaeliena/ . Berikut Cik iena screenshot kadar turun naik berat Cik iena semasa pengambilan 1 Kotak Leedee Tox Jelly ni.


review Leedee Tox Jelly



review Leedee Tox Jelly




review Leedee Tox Jelly



review Leedee Tox Jelly



review Leedee Tox Jelly



Okay selepas sachet ke 7, Cik iena tak de post story berat badan sebab Cik iena ke Bangi rumah adik. Rumah adik takde timbang iena ni. Dan dia pun tiada timbang juga. Cik iena berada di Bangi 3 hari jadi 3 sachet terakhir yang cik iena makan tak dapat nak record kan kadar turun naik berat badan.


Video Review  Leedee Tox Jelly By Cik iena


Video dirakam selepas pengambikan sachet ke 7




Untuk pengetahuan semua, kesan pengambilan adalah bergantung kepada kadar metabolisma seseorang. Setiap orang akan mengalami kesan yang berbeza. Jadi mungkin anda akan mengalami kesan yang labih baik daripada Cik iena. Kepada yang tidak mengalami masalah penghadaman Cik iena pasti kesannya pasti lebih memberangsangkan terutama untuk menurunkan berat badan.

Untuk yang mengalami masalah penghadaman seperti Cik iena akan memakan masa sedikit untuk nampak kesan yang banyak . Jadi sekali lagi Cik iena ingatkan penulisan review Cik iena diatas adalah berdasarkan pengambilan 10 sachet iaitu 1 kotak Leedee Tox Jelly.



Harga Leedee Tox Jelly


Harga 1 Kotak : : RM65 (1 box ada 10 sachet)

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :


No tel : +60 17 679 7270  atau dapatkan dengan agent2 yg sah sahaja
Sila layari : www.naomibeau.com.my/
Instagram : @leedee.hq
Facebook : leedee online hq
Alamat : 1-47, jln pandan prima 2, dataran pandan prima 55100 Kuala Lumpur





18 comments:

  1. Macam best jerrr...tapi harga boleh tahan mahal gak tu..cuma kalau baca review Iena penggunaan dan tahap keberkesanannya memang cepat ia bertindak yaa, sebab ianya detox untuk buang toksid..kurus tu bomus, yang penting kita kena buang toksid dalam badan dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best..ah tapi harga dia betul la tu agak mahal huhu

      Delete
  2. Makin slim iena minum produk detox Leedee tox jelly ni.. Akak bab2 minum ni payah skit.. Anyway TQ share experience dgn product ni

    ReplyDelete
  3. wahh menarik ni. baru 7 sachet dah ada kesan. tapi tetap bergantung pada badan setiap orang jugak kan.

    ReplyDelete
  4. Nak amalkan detox ni bukan senang juga, air masak kena banyak minum. Baru nampak kesan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul..macam iena tulis diatas iena amalkan minum air yang banyak

      Delete
  5. macam menarik je untuk dicuba. detox dalam bentuk jelly. memang lain dari yang lain ni.

    ReplyDelete
  6. kadang produk camni kena hati2 sikit. kena pastikan selamat semua ramuan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya semua bahan dia bahan selamat seperti yang tertulis diatas

      Delete
  7. Jangan lupa minum banyak air kosong ketika amalkan pengambilan makanan sampingan macam ni. Semoga kesihatan yang baik milik semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya seperti yang ditulis diatas iena amalkan minum air yang banyak. tidak kira amek supplement atau tidak sudah menjadi kebiasaan mnimum 2 liter sehari bagi memastikan tubuh badan cukup air dan buah pinggan cukup air utk proses semua benda yang masuk dalam badan kita. Pengambilan air yang banyak tidak terhad kepada ketika mengambil supplement bahkan ianya sangat perlu setiap hari walau tidak mengambil supplement

      Delete
  8. setuju yg detox mmg bagus utk kesihatan diri terutama bagi bantu proses p3nghadaman kita dan bersihkan ususu kita

    ReplyDelete
  9. Alamak bagus utk wawa yg banyak lemak ni hahaha.. Tp sejak kurang sihat ni dh hmpir 8kg turun... Bagus juga minum leedee detox ni utk cuci dlm bdn...

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve