Grab The Promo

JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI DARI DARI JAMU TUN TEJA

Sebelum ini Wanita sering dikaitkan dengan makanan tambahan atau supplement. Wanita lebih mementingkan aspek kesihatan dalaman lebih daripada lelaki itu sendiri. Bukan sahaja dalaman , luaran juga amat dititikberatkan. Ianya amat berbeza dengan kaum lelaki. Dewasa kini dengan wujudnya banyak masalah kesihatan, Kesedaran terhadap penjagaan kesihatan bagi kaum lelaki menjadi semakin tinggi dan membuatkan permintaan terhadap supplement untuk lelaki semakin meningkat.


JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI DARI  DARI JAMU TUN TEJA


 JENAMA JAMU TUN TEJA

Jamu Tun Teja dikenali sebagai Produk berasaskan Herba Terbaik di Malaysia dan berpusat di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Jamu Tun Teja diasaskan oleh Puan Hazira Azihan bt. Abd Wahab dan Encik Syukri Hassan selaku Presiden Jamu Tun Teja. Jamu Tun Teja telah mula beroperasi pada tahun 2017.

Jamu Tun Teja telah menghasilkan produk yang dibuat khas untuk wanita. Antara produk Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series dan LAUT Spa Series.  Kini Jamu Tun Teja tampil berani menghasilkan produk untuk Kaum Adam pula.

 

JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI

Baru baru ini Jamu Tun Teja telah melancarkan produk baru keluaran mereka khusus buat kaum adam iaitu Jebat. Jebat merupakan produk berupa minuman tenaga untuk lelaki. Jika sebelum inimereka menghasilkan produk untuk golongan wanita kali ini mereka menawarkan pula produk untuk lelaki .

 


JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI DARI  DARI JAMU TUN TEJA

 

Menurut Pean Hazira selaku pengasas produk Jebat


“Tercetusnya idea untuk menghasilkan JEBAT ini sebab selalu tengok Syuk, merangkap suami keletihan kalau kerja berterusan. Macam mana nak maju dalam business kalau tak kental. I sendiri ialah consumer tegar Jamu Tun Teja, 24jam ibarat “nothing to me”. I boleh kerja beterusan tanpa sempadan tapi kalau Syuk tak boleh nak kejar energy bekerja I, macam mana ? Oleh itu, terhasilnya JEBAT by JTT ini.”

Minuman Tenaga yang dicipta khas untuk kaum adam ini mengandungi bahan-bahan Herba semula jadi seperti Tongkat Ali, Ginseng, dan Madu Asli. Di samping itu, JEBAT mempunyai manfaat yang baik, bertindak untuk memberi tenaga tambahan kepada lelaki. Ianya juga mampu mengurangkan bintik hitam dan putih di muka dan membantu mengurangkan kesan gelap akibat sinaran matahari pada kulit serta  membantu pelancaran usus yang sihat. 

 


JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI DARI  DARI JAMU TUN TEJA

 


Hazira juga memberitahu tentang keunikan produk JEBAT ini berbanding produk di pasaran ialah JEBAT mengandungi 3 bahan utama yang sangat bagus untuk lelaki. 

 

BAHAN UTAMA DALAM JEBAT


Ianya mengandungi tiga bahan utama yang sangat bagus untuk lelaki. Minuman tenaga dicipta khas untuk kaum lelaki. Mengandungi bahan-bahan herba semula jadi seperti Tongkat Ali, Ginseng, dan Madu Asli.

Bagi menghasilkan produk ini, Kos pembuatan dan formulasi agak tinggi, namun JTT sangat berpegang teguh dengan Quality over produk dan bukan hanya berlandaskan konsep Hit & Run.  

 

JEBAT PRODUK KHAS UNTUK LELAKI DARI  DARI JAMU TUN TEJA

KENAPA JEBAT?

Menurut Puan Hazira

“Dari segi konsep, JEBAT sangat berhubung kait dengan jiwa, semangat kepahlawanan Kemelayuan demi memartabatkan Sejarah Nusantara. Walaupun kos pemasaran pembuatan video dan grafik agak tinggi untuk syarikat SME seperti JTT yang baru menapak di industri ini, kami tidak gentar untuk melawan arus.” 


Tambah beliau lagi dari awal tahun lepas lagi beliau telah terbayang nama produk JEBAT itu memang Menarik berbanding nama lain seperti Tuah.

Kenapa bukan TUAH, sebab JEBAT ni macam bad boy sikit ada aura dan karakter  yang gagah, ujarnya 

 


 

CABARAN MENGHASILKAN PRODUK SUPPLEMENTS  LELAKI


Cabaran yang dihadapi semasa melaksanakan produk Jebat menurut beliau “Lelaki susah nak setuju bab-bab supplement ni, kalau bab kari gulai lain la. Bab supplement, nak buat too delicious, it will end up as cordial taste, nak buat too medicinal taste, pahit segala herba. Kaum lelaki tak mungkin berpegang pada Beauty is Pain. 

 

Berbeza dengan perempuan, mereka lebih gigih. Jadi akhirnya, the taste is amazingly good! Dan bukan cordial taste. Lelaki yang consume JEBAT ni je akan tahu manfaat JEBAT ni. Every single ingredient akan bagi hints in one sip!” 

Menurut Puan Hazira lagi


“I berharap agar JEBAT akan hit pada kali ini! I nak JEBAT diletakkan di Harrods!” Katanya lagi.
Selain JEBAT, JTT juga telah menghasilkan produk lain yang dibuat khas untuk wanita. Antara produk JTT adalah Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series , dan LAUT Spa Series. 

 

Kepada anda diluar sana khususnya kaum Adam mahupun para ISteri yang sangat prihatin dengan kesihatan dalaman suami. Anda boleh cuba dapatkan produk ini. Kebiasaannya perempuan je amalkan supplements atau makanan tambahan kan. Tak salah jika lelaki pula yang amalkan.


Untuk maklumat lebih lanjut,

HP :  +60175173053
Email :  jamutuntejahq@gmail.com

 



2 comments:

  1. jamu tun teja dh keluarkan utk lelaki.. bagus lah. sebelum ni byk produk utk wanita

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve