Grab The Promo
Grab The Promo
Grab The Promo
Showing posts with label KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju. Show all posts
Showing posts with label KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju. Show all posts

1st new branch KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju At Dagang Avenue Food Court, Ampang!!




Wahh KAW-KAW BURGER BAKAR Wangsa Maju dah ade branch baru okeyhh
bertempat di  Dagang Avenue Food Court, Ampang




Lepas nie kalau cik iena nk mkn KAW-KAW BURGER BAKAR Wangsa Maju boleh lah g kat ampang je
sebelum ni dah 4 kali pergi tapi takde rezeki nk makan ..

kali pertama pertama sebab order dah tutup..
awal btl order tutup ..ramai order kn..
beratur panjang tu

kali kedua
datang kul 5 ptg
dah bukak stall dah tp kate nye hari ni amek order lambat siket pkl 8 mlm
biasa nye kul 6 kata nye

kali  ketiga
cik iena dtg dlm pkl 5.30 ..
kdai da bukak tapi  tak amek order lagi..
sblm ni dia bg tau biasanya kul 6 amek order
so cik iena blh tgu la sengah jam kn..
rupanya takkkkk
kali ni dia ckp amek order pukul 8 mlm
hahaha mmg xde rezeki ko lah cik iena oiiiiiiii

kali ke empat
cik iena dtg lepas magrib..tapi kedai tutup daaaaaaaa



KESIMPULANNYA SAMPAI SKRG TAK DPT MKN LAGI
SEBAB ASAL DTG JE, ADE JE YG XKENE..
DAH TAKDE REZEKI KAN..

NK WT CMNER..

Lepas ni klu ade masa blh lh g dkt Dagang Avenue Food Court



Perhatian Buat Peminat KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju





*Dear Kaw Kaw Burger Bakar Customer,Dont be 

Confused.This is not cool,because "IT IS NOT" a friendly 

competition in burger industry.


*Kepada Pelanggan Kaw Kaw Burger Bakar .Jangan

terkeliru. Kami memandang berat penyelewengan ini dan 

ianya bukan "Persaingan Sihat" di dalam industry Burger 

Bakar.


*Arena Cafe is our previous place before we had relocated 

at seksyen 2


*Arena Cafe adalah tempat terdahulu kami sebelum 

berpindah ke seksyen 2



It is OK to compete,not to Duplicate and edit our Card for 

your own benefit . Thank You



From Kaw Kaw Burger Admin. 



Sumber ni cik iena dapat dari fanpage KAW-KAW BURGER BAKAR 
memandang kan entry cik iena sebelum ni yg bertajuk


blh dkatakan bnyk jugak view utk bln nie..
so  nk post pasal nie supaya peminat kaw kaw burger bakar tak terkeliru..
pelik betul kan ade jugak hamba allah yg mcm tu..
mcm xde identiti sendiri nk tiru identiti org
haishhhhhhh

1,844 Pageviews  utk bulan nie
hihi kire bnyk la tu utk blogger baru cm cik iena nie(^_~)

jom like fanpage KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju





KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju

 
Terasa lapar pulak pagi2 nie tgk MHI..
adehh BURGER BAKAR..
tgk cm sodappp je kn (^_~)
ehem2 sape nk belanje sayer..
huhu inchik boypren wajib blanjer cik iena hokeyhh..







hihi moh kite serbu (^_~)


For "GPS" user : 3.206478, 101.73523

NEW UPDATE 20 MARCH 2012 

sila click sini utk baca

Perhatian buat peminat KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju
mesti baca okay !!!
sila click sini utk baca



Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve