1st new branch KAW-KAW BURGER BAKAR - Wangsa Maju At Dagang Avenue Food Court, Ampang!!




Wahh KAW-KAW BURGER BAKAR Wangsa Maju dah ade branch baru okeyhh
bertempat di  Dagang Avenue Food Court, Ampang




Lepas nie kalau cik iena nk mkn KAW-KAW BURGER BAKAR Wangsa Maju boleh lah g kat ampang je
sebelum ni dah 4 kali pergi tapi takde rezeki nk makan ..

kali pertama pertama sebab order dah tutup..
awal btl order tutup ..ramai order kn..
beratur panjang tu

kali kedua
datang kul 5 ptg
dah bukak stall dah tp kate nye hari ni amek order lambat siket pkl 8 mlm
biasa nye kul 6 kata nye

kali  ketiga
cik iena dtg dlm pkl 5.30 ..
kdai da bukak tapi  tak amek order lagi..
sblm ni dia bg tau biasanya kul 6 amek order
so cik iena blh tgu la sengah jam kn..
rupanya takkkkk
kali ni dia ckp amek order pukul 8 mlm
hahaha mmg xde rezeki ko lah cik iena oiiiiiiii

kali ke empat
cik iena dtg lepas magrib..tapi kedai tutup daaaaaaaa



KESIMPULANNYA SAMPAI SKRG TAK DPT MKN LAGI
SEBAB ASAL DTG JE, ADE JE YG XKENE..
DAH TAKDE REZEKI KAN..

NK WT CMNER..

Lepas ni klu ade masa blh lh g dkt Dagang Avenue Food Court





6 comments:

  1. sedap betol !teringin nak makan :)

    ReplyDelete
  2. hihi
    same la
    teringin nk mkn
    tp xde rezeki lg
    da 4 kali pergi tp xdpt nk beli
    hihihi

    ReplyDelete
  3. sedap ke??? arini cm sume org cite psl burger ni....

    ReplyDelete
  4. sedap rase nye
    sb cik iena pergi hari tu order da tutup tp awal lg time tu
    org yg still menunggu pun ramai

    haa kalau ramai tu bese nye sedap(^_~)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog