Persiapan Majlis Perkahwinan Aisyah(13/3/2010-malam)

Lepas je selesai acara bergambar aisyah..
kami pun memulakan kerja membungkus berkat dan juga wat hantaran..
iena kene buat sireh junjung..
kehkeh ingatkan sirih da ader..
ruper nyer takde lagi..
sireh ade tapi atas pokok
hahahha..
dlm kol 12.30 mlm tu kuar lah petik sireh bersuluhkan cahaya henset..
hahah pastu semut banyak lak tu..
kene gigit semut..
tp xper..semangat2..caiyok2..
dapat jer sireh mela la aktiviiti mengubah sirih junjung


 


 


 


 


 


 


 


TaRaaaaaaaaa..Hasil nyer...boleh la..simple jekk


haha tak cukup bunga la pulak....nampak span nyer..
xper la pengantin kater ok..
huhu ok jek la..x sempat nk g beli bunge

jom wat bunga telur


ala..meow tu cuker menyibuk kat iena


kak desy wat hantaran


bungkus membungkus



kak iena tgh memikirkan ape nk buat dgn sejadah ni


lipat cm ni ok ke(kak iena la yg kate)


haha biler sume da x der idea..iena menyibukla..tah hape tah bentuk ni..
mesti org tertanya2..bentuk ape yg iena buat nie..tp nmpk cun jerk..haha pasan












IKLAN












iena nak mintak jasa baik korang




untuk undi iena ley tak







haha muker tak tau malu btul..







hehe ;)







buley la.. buley la erk..







korang ley undi kat blog mrs weiyda














contest number iena 29.SITI FAZLINA







undian anda amat saya harapkan & hargai..

TarIkh Tutup Undian : 25/03/2010











http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-sampai-25032010top-12.html















JIKA RAJIN..SILA KLICK..









0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve